ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 مرداد 1390     |     کد : 23612

اولين شكست پرسپوليس و اولين برد تراكتورسازي در شب توقف دايي

در آغاز هفته دوم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس اولين شكست را تجربه كرد و تراكتورسازي با امير قلعه‌نويي اولين برد خود را جشن گرفت.

 در آغاز هفته دوم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس اولين شكست را تجربه كرد و تراكتورسازي با امير قلعه‌نويي اولين برد خود را جشن گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس، هفته دوم ليگ برتر فوتبال يكشنبه شب با 5 ديدار آغاز شد كه در آن مهمترين ديدارها تيم‌هاي تراكتورسازي و شاهين بوشهر برابر حريفان صاحب نام خود به برتري رسيدند.

در بوشهر، تيم شاهين كه از پرسپوليس ميزباني مي‌كرد موفق شد اولين شكست اين تيم و پيروزي خودش در ليگ يازدهم را رقم بزند. شاهيني‌ها در حالي به برتري 2 بر يك رسيدند كه تماشاگران اين تيم استقبال خوبي را بازي كرده بودند.
گل‌هاي شاهين را در اين بازي ايوان پتروويچ در دقيقه 51 و منصور تنهايي در دقيقه 71 به ثمر رساندند و تك گل پرسپوليس را محمد نصرتي در دقيقه 81 وارد دروازه شاهين كرد.

در ديگر بازي مهم هفته تراكتورسازي با امير قلعه‌نويي در اصفهان ميهمان ذوب‌آهن بود. تراكتوري‌ها كه در بازي اول در تبريز مغلوب صبا شده بودند، در اين بازي با انگيزه برد به ميدان رفتند و با گل اشپيتم آرفي در دقيقه 36 به برتري يك بر صفر رسيدند.

ملوان در انزلي ميزبان شاگردان دايي در راه‌آهن بود كه اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد، تا دو تيم همانند بازي‌ هفته گذشته خود يك تساوي ديگر را تجربه كنند.

فولاد خوزستان در كرمان موفق شد با تك گل رضا نوروزي در دقيقه 28 تيم مس سرچشمه را از پيش رو بردارد و ضمن كسب اولين پيروزي خود، دومين شكست مس سرچشمه را نيز رقم بزند.

در ديگر بازي هم شهرداري تبريز كه تا دقايق پاياني با گل ميثم بائو از سايپا پيش بود، پيروزي را با تساوي يك بر يك عوض كرد. كريم انصاري‌فرد از سايپا و نبي‌الله باقري‌ها از شهرداري از زمين بازي اخراج شدند.

ساير بازي‌هاي امشب (دوشنبه) برگزار مي‌شود.

برنامه مسابقات امشب:
ساعت 22
صنعت نفت آبادان - فجرسپاسي
محسن قهرماني-بابك داوري-سعيد قاسمي-رضا كرمانشاهي-ناظر: مسعود مرادي

صباي قم - فولاد سپاهان
سيد مهدي سيد علي-عليرضا كهوري-غلام آموزگار-جمشيد دانش مهر- ناظر: محمد پيروز رام

نفت تهران - مس كرمان
حسين زرگر-حسن كامراني فر-حميد نظري-رسول رهبرنام- ناظر: عبدالله باعزم

ساعت 22:30
استقلال - داماش گيلان
يدالله جهانبازي-عليرضا منصوري-سعيد زارع-محمدرضا اكبريان- ناظر: علي خسروي


نوشته شده در   دوشنبه 17 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode