ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 16 مرداد 1390     |     کد : 23566

مصاف شهرداري تبريز با تنها ميزبان پيروز هفته نخست

هفته دوم ليگ برتر فوتبال كشور فردا با برگزاري پنج بازي آغاز شده و در يكي از بازي‌هاي اين هفته تيم شهرداري تبريز ميزبان سايپاي البرز است.

 هفته دوم ليگ برتر فوتبال كشور فردا با برگزاري پنج بازي آغاز شده و در يكي از بازي‌هاي اين هفته تيم شهرداري تبريز ميزبان سايپاي البرز است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، شهرداري تبريز در هفته اول اين رقابت‌ها در كرمان مقابل مس اين شهر به تساوي با ارزش يك بر يك دست يافت.
سايپا نيز در هفته اول تنها ميزبان پيروز هفته بود كه موفق شد با نتيجه دو بر يك مس سرچشمه كرمان را شكست دهد.
بازي شهرداري تبريز با سايپاي كرج ساعت 22 فردا شب در ورزشگاه يادگار امام برگزار خواهد شد.
شهرداري تبريز سال گذشته در كرج تيم سايپا را با يك گل شكست داده اما در تبريز بازي اين دو تيم با تساوي به اتمام رسيد.
ديگر نماينده فوتبال تبريز در اصفهان به مصاف ميزبان خود خواهد رفت.تراكتور سازي تبريز كه در هفته اول تنها ميزبان مغلوب هفته بود فردا در اصفهان به مصاف ذوب آهن مي‌رود. ذوب آهن در آغاز اين رقابت‌ها مقابل راه آهن در تهران به تساوي دو بر دو دست يافت كه به گفته مربي‌اش نتيجه بدي محسوب نمي‌شود.
تراكتور سازي تبريز در هفته اول در مقابل صباي قم مغلوب شد. در اين بازي اشتباهات مكرر خط دفاعي تراكتور سازي فرصت مناسبي براي تيم مهمان فراهم كرد تا با كسب هر 3 امتياز اين بازي تبريز را ترك كند.
تراكتور سازي سال گذشته در تبريز با نتيجه دو بر يك مغلوب ذوب آهن شد، اما جدال اين دو تيم در اصفهان طي 90 دقيقه گلي در برنداشت.
تراكتور سازي در طول دو فصل گذشته خود در ليگ برتر و مصاف با تيم هاي اصفهاني در هيچ بازي با پيروزي ميدان را ترك نكرده و سه مساوي و پنج شكست بيلان ضعيف اين تيم در مصاف سپاهان و ذوب آهن اصفهان در ليگ نهم و دهم است.
با اين وجود امير قلعه نويي سرمربي تيم تراكتورسازي گفت كه براي پيروزي بر تيم ذوب‌آهن و جبران نتيجه بد هفته اول به اصفهان مي‌رود.
حتي يك تساوي براي تراكتور سازي مي‌تواند نتيجه خوبي در اين بازي تلقي شود، اما شكست تراكتور سازان اين تيم را به قعر جدول خواهد فرستاد و وضعيت سختي را در آغاز فصل براي اين تيم رقم خواهد زد.


نوشته شده در   يکشنبه 16 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode