ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 مرداد 1390     |     کد : 23524

دادگاه قاتلين داداشي برگزار مي‌شود

امروز تا دقايقي ديگر محاكمه متهمان به قتل روح الله داداشي قويترين مرد ايران برگزار مي‌شود. به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين، شامگاه 25 تيرماه سال جاري فردي با مركز پليس 110 كرج تماس گرفت و از درگيري خياباني ميان چند نفر در 45 متري كوثر خيابان پونه در كرج خبر داد.

جام جم آنلاين: امروز تا دقايقي ديگر محاكمه متهمان به قتل روح الله داداشي قويترين مرد ايران برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين، شامگاه 25 تيرماه سال جاري فردي با مركز پليس 110 كرج تماس گرفت و از درگيري خياباني ميان چند نفر در 45 متري كوثر خيابان پونه در كرج خبر داد.

دقايقي بعد با اعزام ماموران به محل حادثه مشاهده شد مردي جوان بر اثر اصابت 3 ضربه چاقو زخمي شده و كنار يك خودرو افتاده و مرد ديگري فرياد زنان تقاضاي كمك مي كند.

بدين ترتيب مرد زخمي به بيمارستان مدني منتقل شد اما به دليل شدت خونريزي در ميانه راه جان باخت.

درپي فوت مرد جوان ، جسدش به پرشكي قانوني منتقل شد و معلوم شد كه بر اثر اصابت 3 ضربه چاقو فوت كرده است.

بدين تريب با تشكل پرونده قضايي در شعبه 21 دادسراي جنايي كرج تحقيقات پيرامون اين جنايت آغاز شد.

ماموران با تحقيق از جواني كه همراه مقتول بود، متوجه شدن كه مرد كشته شده «روح الله دادشي» 30 ساله و يكي از قويترين مردان ايران بوده است.

با تحقيق از شاهد حادثه وي به پليس گفت: من و دوستم در حال بازگشت به خانه هايمان بوديم كه يك خودروي پرايد هنگام عبور از كنار خودرويمان با آينه كناري آن برخورد كرد.

وي اضافه كرد: به اين ترتيب مشاجره لفظي صورت گرفت و پس از دقايقي از آن محل دور شديم.پس از طي مسافتي در حوالي خيابان پونه خودروي همان مردان غريبه مقابل خودرويمان پيچيد. آنها شروع به فحاشي كردند. دوستم هر چه كرد كه آنها آرام شوند بي فايده بود.

مرد جوان با اشاره به شب جنايت ، گفت: در همين موقع وقتي دوستم از خودرو پياده شد تا علت ماجرا را از پسران غريبه جويا شود يكي از آنها با چاقويي كه همراه داشت به وي حمله كرد و او را زخمي كرد و من بشدت شوكه شدم و با فرياد زدن از مردم درخواست كمك كردم.

با اطلاعاتي كه تنها شاهد حادثه در اختيار ماموران قرارداد جستجو تيم تحقيق براي يافتن سه پسر جوان كه مرگ قويترين مرد ايران را رقم زده بودند آغاز شد.جستجوي پليسي ادامه پيدا كرد تا اينكه در يك عمليات 30 ساعته هر سه متهم كه با هم دوست بودند در پي عمليات جداگانه در شاهين ويلا و مهرشهركرج دستگير شدند.

يكي از متهمان كه عليرضا نام داشت و 18 ساله بود به صراحت به قتل قويترين مرد ايران اعتراف كرد و گفت: من نمي دانستم كه مقتول قويترين مرد ايران است. پس از مشاجره لفظي از وي كينه به دل گرفتم و از ترس اينكه وي به من صدمه اي وارد كند او را با چاقو زدم.

در پي اعتراف متهم دو همدستش نيز گفته هاي او را تاييد كردند.

در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد متهمان بازداشت شده چند ساعت پيش از اين جنايت با يك خودروي ديگر نيز تصادف كرده و راننده آن را كتك زده بودند.

پس از بازسازي صحنه جنايت و پايان يافتن تحقيقات متهمان روانه زندان شدند و پرونده با صدور كيفر خواست به شعبه اول دادگاه كيفري استان البرز ارسال شد و امروز تا دقايقي ديگر محاكمه متهمان شروع مي شود كه اخبار تكميلي متعاقباً منتشر خواهد شد.

ملكي – خبرنگار جام جم


نوشته شده در   شنبه 15 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode