ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 مرداد 1390     |     کد : 23389

آغاز گشت‌هاي پنهان پليس در آذربايجان‌شرقي

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرفي گفت: پليس آگاهي تبريز براي جلوگيري از وقوع سرقت در محلات تبريز اقدام به انجام گشت‌هاي پنهان در ساعات قبل و بعد از افطار مي‌كند.

 رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرفي گفت: پليس آگاهي تبريز براي جلوگيري از وقوع سرقت در محلات تبريز اقدام به انجام گشت‌هاي پنهان در ساعات قبل و بعد از افطار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، قنبر مداحي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه در ماه مبارك رمضان آمار سرقت بسيار كاهش مي‌يابد، اظهار داشت: متاسفانه به دليل خالي ماندن منازل سرقت از خانه‌ها و همچنين خودروها افزايش مي‌يابد كه رعايت برخي نكات از قبيل روشن نگه داشتن چراغ منازل هنگام خروج از منزل و استفاده از تجهيزات ضدسرقت در خودروها نظير قفل فرمان يا آژير خطر موجب حفظ اموال و جلوگيري از وسوسه سارقان مي‌شود.
وي افزود: شهرونداني كه براي مراسم افطاري منزل خود را ترك مي‌كنند بهتر است همسايگانشان را از خالي بودن منزل مطلع كنند.
مداحي در ادامه يكي از موثرترين روش‌ها براي جلوگيري از سرقت‌ها در محلات و شهرك‌هاي جديدالاحداث را استفاده از نگهبان محل با هماهنگي پليس منطقه عنوان كرد.
رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي در ادامه با تاكيد بر اينكه آذربايجان‌شرقي كم‌ترين ميزان وقوع جرم در سطح كشور را به خود اختصاص داده است، افزود: اعتقادات عميق ديني و فرهتگ و آگاهي بالاي مردم اين استان سبب شده تا شاهد فضايي امن و آرام براي هم استاني‌ها و شهروندان خود باشيم.
وي، اطلاع‌رساني به موقع و اعتماد به پليس را گامي بلند در تامين امنيت جامعه عنوان كرد و گفت: انتظار ما از شهروندان اين است تا با گزارش موارد انتظامي در تامين امنيت خود و فرزندانشان ما را ياري كنند.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي همچنين از شناسايي و دستگيري دو متهم مامورنما در شهرستان تبريز خبر داد و اظهار داشت: متهم در اعترافات خود اظهار داشت، پس از شناسايي پسران و دختران در پارك‌ها و محل‌هاي خاص با معرفي خود به عنوان مامور دولتي از آنها اخاذي مي‌كرد و علت اين كار را اجراي دستور همدست خود بيان مي‌كرد.
وي افزود: هم‌دست متهم نيز با تلاش‌هاي پليسي شناسايي و دستگير شد كه پس از انجام تحقيقات و مواجهات حضوري به عمل آمده وي نيز اتهامات وارده را قبول كرد.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي اظهار داشت: پس از انجام اقدامات پليسي پرونده به مرجع قضايي ارسال شد و هر دو متهم به اتهام جعل عنوان و اخاذي با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.


نوشته شده در   چهارشنبه 12 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode