ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 مرداد 1390     |     کد : 23272

آزاد راه پيامبر اعظم تا جلفا ادامه مي يابد

وزير راه و شهرسازي گفت : آزاد راه پيامبر اعظم (ص) تا شهرستان جلفا ادامه خواهد يافت.

 وزير راه و شهرسازي گفت : آزاد راه پيامبر اعظم (ص) تا شهرستان جلفا ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، علي نيكزاد روز يك شنبه در آيين جشن ثبت جهاني بازار تبريز ، اظهار داشت : اين آزاد راه به طول 188 كيلومتر در آذربايجان شرقي با تونل هاي پنج كيلومتري در گردنه شيبلي امروز به مردم اين استان تقديم شد كه چهار هزار و 500 ميليارد ريال براي احداث آن هزينه شده است.
وي افزود: مشاركت بانك ها در ساخت اين آزاد راه قابل قبول بوده و در 50 درصد از هزينه هاي اين آزاد راه مشاركت داشتند.
وي با اشاره به پروژه هاي مسكن مهر در كشور، ادامه داد: دو ميليون و 600 هزار واحد مسكن مهر در طول سال هاي 89 و 90 در حال ساخت مي باشد كه 800 هزار واحد آن در روستاها و بقيه نيز در شهرها و بافت فرسوده شهرها اجرا مي گردد.
وزير راه و شهرسازي عنوان كرد: از اين تعداد 125 هزار واحد مسكوني در آذربايجان شرقي در حال احداث مي باشد كه 42 هزار و 400 واحد آن در روستاها و بقيه در شهرهاي جديد و شهرهاي مختلف استان ساخته مي شود.
وي ابراز داشت: براي ساخت اين تعداد واحد مسكوني 22 هزار و 500 ميليارد ريال تسهيلات ارزان قيمت توسط دولت اعطا شده و اگر در ساخت هر واحد دو نفر اشتغالزايي وجود داشته باشد 250 هزار شغل ايجاد و يا تثبيت شده است.
نيكزاد اعلام كرد: امروز توفيق شد تا 16 هزار و 16 واحد از اين واحدها توسط رييس جمهوري به بهره برداري برسد و تقديم مردم اين استان كنيم كه اگر حمايت و عشق دكتر احمدي نژاد، هيات وزيران و سيستم بانكي نبود اين كار به سادگي امكان پذير نبود.
وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي در ساخت و سازها، اضافه كرد: براي ساختن ايران از بخش خصوصي دعوت مي كنيم تا در ساخت آزاد راه ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، بنادر و راه آهن وارد عمل شوند و دولت نيز با تمام قوا از فعاليت هاي آنان حمايت مي كند.


نوشته شده در   دوشنبه 10 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode