ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 مرداد 1390     |     کد : 23112

عبدولي و دژباني مدال نقره گرفتند

عبدولي و دژباني دو نماينده فرنگي‌كار كشورمان در اوزان 55 و 120 كه به فينال راه يافته بودند مغلوب حريفان خود شدند و در نهايت به كسب مدال نقره رضايت دادند. همچنين علياري ديگر نماينده كشورمان در وزن 84 كيلوگرم در مكان پنجم جاي گرفت.

جام جم آنلاين: عبدولي و دژباني دو نماينده فرنگي‌كار كشورمان در اوزان 55 و 120 كه به فينال راه يافته بودند مغلوب حريفان خود شدند و در نهايت به كسب مدال نقره رضايت دادند. همچنين علياري ديگر نماينده كشورمان در وزن 84 كيلوگرم در مكان پنجم جاي گرفت.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدولی در دور نخست میشا آوتیسیان از اوکراین را در دو تایم و با نتایج 1- صفر و 2- صفر شکست داد. عبدولی در دور دوم الدانیز عزیزلی از آذربایجان را صفر بریک ، یک بر صفر و 4 بر 3 مغلوب کرد و در دور سوم جان چانگ لی از کره جنوبی را در دو تایم و با نتایج مشابه 1- صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نورلبیک موخانبتالین از قزاقستان را با نتایج 3- 6، 2- صفر و 6- صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل نارک خاچاطوریان از ارمنستان در تایم اول 5 بر صفر پیروز شد اما در تایم دوم ضربه فنی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

بابک دژبانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ریچارد اریکسون از آمریکا را با نتایج 3- صفر یک بر صفر شکست داد وی در دور سوم ونکی وو از چین را در سه تایم و با نتایج 4- صفر، صفر- یک و یک- صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دژبانی در این مرحله با نتایج صفر- 1، 1- صفر و 2-1 کریل هریشچانکا از بلاروس را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اما در این دیدار مقابل شوتا گوگیسوانیدزه از گرجستان با نتایج 1- صفر، صفر- 1 و صفر-1 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

علیاری پنجم شد

مجید علیاری در وزن 84 کیلوگرم در دور نخست با نتایج صفر- 1، 1- صفر و 1- صفر توماسو زنره از ایتالیا را شکست داد وی در دور دوم سامبا دیونگ از فرانسه را با نتایج 5 بر یک، یک بر 2 و یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل روازی ناداراشویلی از گرجستان با نتایج صفر- 2 و صفر- یک باخت و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، علیاری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتایج مشابه 1- صفر از کرواسی را شکست داد وی در دیدار رده بندی مقابل اصلان آتم از ترکیه صفر- 1، 1- صفر و صفر- 5 شکست خورد و پنجم شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode