ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 30 تير 1390     |     کد : 22730

برترين‌هاي اسكواش قهرماني شمال‌غرب معرفي شدند

رقابت‌هاي اسكواش قهرماني نوجوانان و جوانان آقايان شمال‌غرب كشور به ميزباني تبريز با شناخت نفرات برتر پايان يافت.

 رقابت‌هاي اسكواش قهرماني نوجوانان و جوانان آقايان شمال‌غرب كشور به ميزباني تبريز با شناخت نفرات برتر پايان يافت.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان‌شرقي، در رقابت‌هاي بخش آقايان ورزشكاران استان‌هاي اردبيل، زنجان، آذربايجان‌شرقي و آذربايجان‌غربي حضور داشتند كه در رده سني زير 13 سال عليرضا جهانسوز از آذربايجان‌غربي قهرمان شد، سينا افشاري از زنجان دوم شد و فريد ملك‌پور از آذربايجان‌شرقي و حسين صفرپور از آذربايجان‌غربي مشتركا سوم شدند.
در رقابت‌هاي رده سني زير 15 سال، مهدي صفري از آذربايجان‌غربي به مدال طلا رسيد، پويا جهانسوز از آذربايجان‌غربي به مدال نقره و مسعود جوادي و محمد‌حسين محمدي هر دو از زنجان مشتركا سوم شدند.
در رقابت‌هاي رده سني زير 17 سال، عرفان قهوه‌چي از آذربايجان‌غربي همچنين پيام مظفري از آذربايجان‌غربي اول و دوم شدند و اميرحسين محمدي از زنجان و اميرحسين شفيعي از آذربايجان‌شرقي مشتركا شوم شدند.
در رقابت‌هاي رده سني زير 19 سال، مهدي مهدي‌خاني از زنجان به مدال طلا رسيد، نويد شفيعي‌ گردن‌آويز نقره را از آن خود كرد و شهريار فرسا و پدرام لبادي هر دو از آذربايجان‌شرقي به مدال برنز مشترك دست يافتند.
در مراسم اختتاميه رقابت‌ها، سيد‌محمد شروين اسبقيان، مدير‌كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي و علي ذوالفقاري‌زاده رئيس هيئت اسكواش آذربايجان‌شرقي مدال‌ها و احكام نفرات برتر را اهدا كردند.
مدير‌كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي در مراسم اختتاميه و اهداي جوايز اين مسابقات، برگزاري چنين مسابقات را بين استان‌هاي شمال‌غرب كشور گامي موثر براي رشد ورزش در اين استان‌ها دانست.
اسبقيان افزود: براي حل مشكلات هيئت‌‌هاي ورزشي آذربايجان‌شرقي جلسات تخصصي براي تمرين هيئت در دستور كار اداره كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي قرار گرفته است تا در برنامه پنجم توسعه ورزش اين استان مشكلات كمتري داشته باشد.
رئيس هيئت اسكواش آذربايجان‌شرقي در اين مراسم از رشد كمي و كيفي اسكواش آذربايجان شرقي در شش ماه اخير خبر داد و عنوان داشت: تعداد ورزشكاران اين هيئت در اين مدت از 23 به 230 ورزشكار افزايش يافته است.
علي ذوالفقارزاده گفت: براي رشد اسكواش در استان با همكاري شهردار ورزش‌دوست تبريز نخستين كورت سرباز كشور طي دو روز آينده در پارك ائل‌گلي تبريز گلنگ‌زني ميشود.
نفرات اول تا دوم هر رده سني بانوان و آقايان به رقابت‌هاي قهرماني كشور يزد اعزام مي‌شوند.


نوشته شده در   پنجشنبه 30 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode