ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 تير 1390     |     کد : 22416

دوازدهمين همايش بزرگ پياده‌روي همگاني كشوري در تبريز

مدير كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: دوازدهمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي و همگاني كشوري 24 تير ماه با شعار ميثاق با ولايت در پارك ائل‌گلي تبريز برگزار مي‌شود.

مدير كل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: دوازدهمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي و همگاني كشوري 24 تير ماه با شعار ميثاق با ولايت در پارك ائل‌گلي تبريز برگزار مي‌شود.

سيدمحمد شروين‌اسبقيان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: اين همايش به مناسبت ميلاد با سعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) در مسير جاده ائل‌گلي از ساعت 6.30 صبح آغاز و در پارك تاريخي ائل‌گلي پايان خواهد يافت.
وي افزود: مردم و شهروندان پيشگام توسعه ورزش همگاني در آذربايجان‌شرقي هستند و اهداف هيئت ورزش‌هاي همگاني آذربايجان‌شرقي تحقق يافته و نمود واقعي آن همايش پياده‌روي خانوادگي 24 تيرماه تبريز و ركوردشكني مردم تبريز به عنوان شهر «اولين‌ها» خواهد بود.
اسبقيان در ادامه بيان داشت: در بيانات گهربار مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان بر توسعه ورزش همگاني و نهادينه كردن ورزش در بين خانواده‌ها نخستين اولويت اداره كل تربيت بدني در سال 1390 و با همياري و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي توسعه ورزش همگاني خواهد بود كه اين امر محقق شده و برگزاري همايش‌هاي بزرگ پياده‌روي، كوه‌روي، ورزش صبحگاهي و دوچرخه‌سواري در تمام شهرستان‌ها گواه اين مدعاست.
اين مسئول ادامه داد:‌ اين همايش از ابتداي جاده ائل‌گلي تبريز آغاز شده و تا ميدان ائل‌گلي ادامه خواهد داشت.
اسبقيان متذكر شد: همچنين اين همايش به نام صبح و نشاط از شبكه سه سيما پخش مستقيم خواهد شد و برگه‌هاي قرعه‌كشي روز جمعه از ساعت شش صبح توزيع خواهد شد.
وي اضافه كرد: در اين همايش علاوه بر اهدا 313 جايزه نفيس يك دستگاه خودرو به قيد قرعه به برنده خوش شانس اهدا خواهد شد.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي ادامه با بيان اينكه ورزش‌هاي همگاني از جمله پياده روي خانوادگي و دوچرخه‌سواري در دستور كار تربيت‌بدني قرار دارد، تصريح كرد: در راستاي توسعه ورزش‌هاي همگاني خصوصاً در فصل تابستان برنامه‌ريزي مستمر و همه‌جانبه صورت مي‌گيرد.
اين مسئول با يادآوري نتايج موثر و مفيد همايش‌هاي پياده‌روي در تبريز اذعان داشت: ‌در همايش‌هايي كه به مناسبت‌هاي مختلف در تبريز برگزار شده بود شاهد ارتقاي روحيه نشاط اجتماعي در ميان مردم بوده‌ايم.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode