ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 تير 1390     |     کد : 22412

بهره‌برداري از 15 طرح ورزشي در آذربايجان شرقي

مديركل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي از بهره‌برداري 15 طرح و پروژه ورزشي همزمان با هفته دولت در سطح استان خبر داد.

 
مديركل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي از بهره‌برداري 15 طرح و پروژه ورزشي همزمان با هفته دولت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، سيدمحمد شرورين اسبقيان بعد از ظهر امروز در حاشيه بازديد از سالن ورزش‌هاي رزمي در حال تكميل بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اين طرح‌ها شامل سالن‌هاي ورزشي يك هزار و 300 متري، يك هزار و 400 متري و همچنين سالن‌هاي روباز ورزشي روستايي است كه از محل منابع اعتبارات استاني، مصوبات سفرهاي رياست جمهوري، اعتبارات ملي و نيز از محل اعتبارات نفت در حال تكميل هستند.
وي كل اعتبار صرف شده براي تكميل اين طرح‌ها را افزون بر 90 ميليارد ريال اعلام كرد كه بيشتر اعتبارات از محل اعتبارات استاني هزينه شده است.
اسبقيان سرانه فضاي ورزشي را در استان 53 صدم متر اعلام كرد و گفت: با بهره‌برداري از پروژه‌هاي جديد در هفته دولت»؛ سرانه فضاي ورزشي در استان به 67 صدم متر افزايش مييابد.
اسبقيان همچنين گفت: همزمان با هفته دولت يكي از 15 طرح ورزشي قابل بهره‌برداري در استان سالن ورزشيهاي رزمي بناب است.
وي افزود: اين سالن ورزشي از مصوبات دور دوم سفرهاي رياست جمهوري است كه در زميني به مساحت يك هزار و 500 مترمربع با زيربناي يك هزار و 200 مترمربع در دو طبقه شامل سالن ورزش‌هاي رزمي و خانه كشتي احداث شده و مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.
وي همچنين اظهارداشت: براي تكميل اين طرح افزون بر6 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
اسبقيان در ادامه بيان داشت: در 15 ماه گذشته سياست اداره كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي توسعه ورزش همگاني، قهرماني و زيرساخت‌هاي ورزشي با رويكرد علمي، فرهنگي و مذهبي بوده و برگزاري و ميزباني تورنمنت‌هاي بين‌المللي در سال 89 و 90 در ارتقاء سطح ورزش استان كمك شاياني داشته است و شور و نشاط خاصي در فضاي ورزش استان بوجود آورده است.
وي ورزش شهرستان‌ها را به عنوان بستر ورزش آذربايجان‌شرقي دانست و با مهم خواندن نقش ادارات تربيت‌بدني شهرستان‌ها از آنها خواست تا در استعداديابي و شناسايي ظرفيت‌هاي ورزشي از هيچ اقدامي فرو گذار نكنند.
وي تجلي اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي ايران در بخش ورزش در دولت نهم و دهم را در شهرستان بناب بي‌نظير دانست و در ادامه بيان داشت: شهرستان بناب در حال حاضر سرانه فضاهاي ورزشي دولتي و خصوصي 57 صدم متر است كه هفت صدم متر مربع از ميانيگن كشوري و استاني بالاست و با اتمام پروژه‌هاي عمراني ورزشي در حال ساخت سرانه ورزشي شهرستان بناب به 73 صدم متر مربع ميرسد.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode