ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 تير 1390     |     کد : 22407

رويكردها به سمت ورزش شهرستان‌ها تغيير يافته است

مديركل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: رويكرد مسئولان امروز تغيير يافته و بيشتر توجه ما به ورزش شهرستان‌هاست و در صورت پرورش استعدادها در شهرستان‌‌‌ها شاهد افزايش قهـرمانان ورزشـي در رشته‌هاي مختلف خواهيم بود.

مديركل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: رويكرد مسئولان امروز تغيير يافته و بيشتر توجه ما به ورزش شهرستان‌هاست و در صورت پرورش استعدادها در شهرستان‌‌‌ها شاهد افزايش قهـرمانان ورزشـي در رشته‌هاي مختلف خواهيم بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز،سيدمحمد شروين اسبقيان بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي بناب، توسعه ورزش در حوزه‌هاي قهرماني، همگاني، توسعه زيرساخت‌ها با رويكرد كاملاً علمي، فرهنگي و مذهبي در راستاي ايجاد نشاط و شادابي در جامعه را از جمله سياست‌هاي اداره كل تربيت بدني دانست.
به گفته مديركل تربيت بدني استان آذربايجان‌شرقي، توسعه ورزش در حوزه‌هاي قهرماني، همگاني، توسعه زيرساخت‌ها با رويكرد كاملاً علمي، فرهنگي و مذهبي در راستاي ايجاد نشاط و شادابي در جامعه از سياست‌هاي اداره كل تربيت بدني استان است كه آن را دنبال مي‌كند.
اسبقيان، استعداديابي را مهم‌ترين بحث و مأموريت هيئت‌هاي ورزشي اعلام كرد و افزود: زيرساخت‌هايي كه از لحاظ امكانات و فضاي ورزشي در بناب وجود دارد، از بناب در بعد قهرماني انتظار بيش از اينهاست و اين شهرستان استحقاق تربيت قهرمان ورزشي در رشته‌هاي مختلف را دارد.
وي خاطرنشان كرد: از ظرفيت موجود بايد بيشتر از اينها استفاده شود و فرصت بزرگ و مناسبي است كه از اين امكانات براي قهرماني استفاد كرد.
مديركل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي، سرانه فضاي ورزشي بناب را 57 صدم مترمربع اعلام كرد كه اين ميزان در شهرستان تبريز نسبت به جمعيت 23 صدم مترمربع است و سرانه فضاي ورزشي بناب از ميانگين كشور كه نيم متراست؛ هفت صدم مترمربع نيز بالاست.
اسبقيان در عين حال اضافه كرد: با افتتاح طرح‌هاي ورزشي در حال احداث شهرستان بناب، سرانه فضاي ورزشي اين شهرستان به73صدم مترمربع افزايش خواهد يافت كه با استانداردهاي ملّي مطابقت خواهد كرد.
وي با اشاره به اينكه عدم توجه به ورزش شهرستان‌ها در گذشته به عنوان يكي از مشكلات اساسي تربيت بدني بوده، خاطرنشان كرد: اين رويكرد امروز تغيير يافته و رويكرد و توجه ما بيشتر به ورزش شهرستان‌هاست و در صورت پرورش استعدادها در شهرستان‌‌‌ها شاهد افزايش قهـرمانان ورزشـي در رشته‌هاي مختلف ورزشي خواهيم بود.
اسبقيان ضمن تأكيد بر استعداديابي توسط هيئت‌هاي ورزشي تصريح كرد: اين سالن‌هـاي ورزشـي نبايد لحظه‌اي تعطيل شوند و واگذاري سالن‌هاي ورزشي صرفاً به فوتسال و فوتبال نيز يك آفت است و بايد به نسبت بين ساير هيئت‌هاي ورزشي تقسيم و از آنها استفاده شود.
مديركل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي در ادامه به توجه دولت نهم و دهم به زيرساخت‌هاي ورزش در كشور اشاره كرد و ادامه داد: توجهي كه دولت نهم و دهم به زيرساخت‌هاي ورزش در كشور داشته، تاكنون در هيچ دولتي صورت نگرفته و قابل مقايسه با خدمات دولت‌هاي قبل نيست.
وي با بيان اينكه از شهرستان بناب قهرماني مي‌خواهيم، گفت: سرانه ورزش شهرستان ميانه به مراتب پايين‌تر از سرانه ورزش بناب است ولي در بعد قهرماني افتخارات زيادي براي كشور آورده‌اند از اين رو از بناب انتظار بيش از اين‌هاست.
اسبقيان در ادامه سخنان خود بر ايجاد مدارس ورزشي در رشته‌هاي مختلف براي استعداديابي تأكيد كرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode