ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 تير 1390     |     کد : 22340

مديران با دوچرخه سر كار مي‌روند

مديركل ‌تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: به منظور ترويج ورزش همگاني، مديران تبريز در قالب همايش بزرگ دوچرخه‌سواري با دوچرخه به سر كار مي‌روند.

 مديركل ‌تربيت بدني آذربايجان‌شرقي گفت: به منظور ترويج ورزش همگاني، مديران تبريز در قالب همايش بزرگ دوچرخه‌سواري با دوچرخه به سر كار مي‌روند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيدمحمد شروين‌ اسبقيان در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبريز اظهار داشت: در پيشنهادي به استاندار آذربايجان شرقي و قبول وي قرار شد در يكي از روزها همايش بزرگ دوچرخه‌سواري در تبريز برگزار شود و مديران در يكي از ميادين اين شهر پس از تجمع با دوچرخه به سركار خود روند.
وي زمان اين انجام اين همايش اشاره‌ نكرد و گفت: اين پيشنهاد با استقبال گرم استاندار آذربايجان‌شرقي مواجه شده به طوري كه ايشان پيشنهاد كرده‌اند به منظور ترويج ورزش‌هاي همگاني در همايش بزرگ پياده‌رو‌ها در سطح استان از دوچرخه به عنوان جايزه استفاده شود.
مديركل ‌تربيت بدني آذربايجان‌شرقي در ادامه با بيان اينكه ايجاد نشاط و شادابي در جامعه يكي از اهداف اصلي برگزاري همايش‌هاي همگاني و پياده‌روي است، ابراز داشت: يكي از وظايف تربيت بدني ايجاد نشاط، شادابي و تضمين سلامت جامعه است از اين رو با برگزاري همايش‌هاي مختلف همگاني در صدد انجام بهينه اين وظيفه هستيم.
اسبقيان با بيان اينكه يك سوم از مرگ و ميرهاي جهاني در اثر فقر حركتي و بي‌تحركي اتفاق مي‌افتد، اضافه كرد: اداره كل تربيت بدني استان همگام با ديگر ادارات تربيت بدني سراسر كشور و به منظور ترويج ورزش و تشويق مردم به انجام آن، برگزاري همايش‌هاي مختلف همگاني را در برنامه قرار داده است.
وي تصريح كرد: سياست‌هاي دولت نهم و دهم و حمايت‌هاي با ارزش دكتر بيگي استاندار آذربايجان‌شرقي در خودجوش كردن ورزش همگاني در آذربايجان‌شرقي انكارناپذير است.
مديركل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي افزود: مردم و شهروندان پيشگام توسعه ورزش همگاني در آذربايجان‌شرقي هستند و اهداف هيئت ورزش‌هاي همگاني آذربايجان‌شرقي تحقق يافته و نمود واقعي آن همايش پياده‌روي خانوادگي 24 تيرماه تبريز و ركوردشكني مردم تبريز به عنوان شهر «اولين‌ها» خواهد بود.
اسبقيان در ادامه بيان داشت: در بيانات گهربار مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان بر توسعه ورزش همگاني و نهادينه كردن ورزش در بين خانواده‌ها نخستين اولويت اداره كل تربيت بدني در سال 1390 و با همياري و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي توسعه ورزش همگاني خواهد بود كه اين امر محقق شده و برگزاري همايش‌هاي بزرگ پياده‌روي، كوه‌روي، ورزش صبحگاهي و دوچرخه‌سواري در تمام شهرستان‌ها گواه اين مدعاست.
وي با تقدير از حمايت‌هاي احمد عليرضا بيگي استاندار آذربايجان‌شرقي و شهرداري تبريز در توسعه حوزه ورزش همگاني در استان و تبريز متذكر شد: برنامه‌هاي هيئت همگاني در سال گذشته و چهار ماهه اول سال 1390 موفق بوده و همايش‌ها با سطح كيفي و كمي بسيار بالايي برگزار شده و شادابي در زمان برگزاري همايش‌هاي همگاني خصوصاً همايش‌هاي پياده‌روي نمود واقعي پيدا كرده بود.
مديركل تربيت بدني آذربايجان‌شرقي از تنوع بخشيدن به برنامه‌هاي هيئت ورزش‌هاي همگاني را در سال 1390 خبر داد و گفت: برنامه‌هاي هيئت ورزش‌هاي همگاني با تنوع و تازگي بيشتري در سال 1390 اجرا و براي نخستين بار رقابت‌هايي براي نوجوانان در رده دختران و پسران و حتي براي نوزادان پيش‌بيني شده كه در كنار همايش‌هاي بزرگ پياده‌روي و كوه‌روي اجرا خواهد شد.
دوازهمين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي و همگاني كشوري 24 تير ماه با شعار ميثاق با ولايت در پارك ائل‌گلي تبريز برگزار خواهد شد.
اين همايش به مناسبت ميلاد با سعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) در مسير جاده ائل‌گلي از ساعت 6.30 صبح آغاز و در پارك تاريخي ائل‌گلي پايان خواهد يافت.
همچنين اين همايش به نام صبح و نشاط از شبكه سه سيما پخش مستقيم خواهد شد و برگه‌هاي قرعه‌كشي روز جمعه از ساعت شش صبح توزيع خواهد شد.
در اين همايش علاوه بر اهدا 313 جايزه نفيس يك دستگاه خودرو به قيد قرعه به برنده خوش شانس اهدا خواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 22 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode