ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 تير 1390     |     کد : 22280

شهرداري تبريز در جذب بازيكن موفق عمل كرده است

قائم مقام سازمان ورزش شهرداري تبريز گفت: خوشبختانه توانستيم در فصل نقل و انتقالات واليبال موفق عمل كرده و بازيكنان خوبي را در اين فصل به خدمت بگيريم.

 قائم مقام سازمان ورزش شهرداري تبريز گفت: خوشبختانه توانستيم در فصل نقل و انتقالات واليبال موفق عمل كرده و بازيكنان خوبي را در اين فصل به خدمت بگيريم.

يوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: در تمام پست‌ها توانستيم بازيكن خوبي را جذب كنيم و با حفظ كادر فني قوي و مجربي چون تاجري و بناكار پاي در مسابقات سوپر ليگ خواهيم گذاشت.
وي تصريح كرد: بعد از جذب پاسور با تجربه‌اي چون محمد غياثي، داود مقبلي بازيكن خوب و با تجربه ديگري نيز به تركيب تيم اضافه شد.
سرپرست واليبال شهرداري تبريز از به خدمت گرفتن چند بازيكن خوب ديگر خبر داد و اظهارداشت: اكنون با مسعود افتخاريان و صمد اكبري قرارداد بسته‌ايم، نادر هوشيار و عادل هوشيار به همراه فرهاد خداشناس و حسين ولايي از بازيك‌نان فصل پيش شهرداري هستند كه سال آينده نيز در خدمت شهرداري خواهند بود فكر مي‌كنم با به آمدن دو بازيكن بلغاري طراز اول تيمي قدرتمند راهي مسابقات كنيم.
قوام‌لاله تاكيد كرد: با دو سه بازيكن هم در حال مذاكره هستيم كه بعد از قطعي شدن و بستن قرارداد رسانه‌اي خواهيم كرد.
وي اضافه كرد: يك مربي تمرين دهنده بين‌المللي هم در كنار تيم خواهد بود تا تيم از همه لحاظ براي رويارويي با غول‌هاي واليبال كشور آماده باشد.
قائم مقام سازمان ورزش شهرداري در خصوص تيم فوتبال هم گفت: اين تيم هم عملكرد مناسبي در فصل نقل و انتقالات داشت و تيم يك دستي را راهي مسابقات خواهد كرد.
وي اظهار داشت: شهرداري با حفظ بازكنان كليدي خود در فصل گذشته و تزريق چندين بازيكن به تركيب تيم نقاط ضعف خود را پوشش داده است.
وي ادامه داد: اين تيم هم اكنون در يك اردوي 10 روزه و در كشور تركيه به سر مي‌برد همچنين چند مسابقه دست گرمي هم براي هماهنگي بيشتردر اين اردو انجام خواهد داد.


نوشته شده در   سه شنبه 21 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode