ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 9 آذر 1403
جمعه 9 آذر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 تير 1390     |     کد : 22253

روابط عمومي نقطه تلاقي خواسته هاي مردم و سازمان است

معاون فرهنگي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:روابط عمومي بايد پلي بين سازمان و مردم باشد تا ضمن برآوردن نياز مردم و مشتريان، مسير حرکت سازمان را در راه برآورده کردن خواسته هاي آنان ترسيم نمايد.

معاون فرهنگي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:روابط عمومي بايد پلي بين سازمان و مردم باشد تا ضمن برآوردن نياز مردم و مشتريان، مسير حرکت سازمان را در راه برآورده کردن خواسته هاي آنان ترسيم نمايد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام ميكاييل اسكندري در ديدار با مجموعه روابط عمومي اين اداره كل ضمن تقدير از فعاليت هاي تلاش گران اين مجموعه گفت:روابط عمومي در کشور ما نياز به توسعه ي همه جانبه و ترقي و تعالي روزافزون دارد. چراکه امروزه کمتر سازماني را در سطح جهان مي توان يافت که فاقد واحد روابط عمومي باشد.وي اين امر را نشانگر جايگاه و نقش راهبردي روابط عمومي در زندگي فردي و اجتماعي افراد سازمان دانست و افزود:به طور کلي روابط عمومي چشم و گوش و قلب سازمان است که بدون آن حيات سازماني دوام ندارد. اسكندري، روابط عمومي را نقطه تلاقي خواسته هاي مردم و سازمان دانست.


نوشته شده در   دوشنبه 20 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode