ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 19 تير 1390     |     کد : 22167

درگيري در تبريز منجر به قتل شد

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي از وقوع يك درگيري منجر به قتل در تبريز و دستگيري قاتل خبر داد.

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي از وقوع يك درگيري منجر به قتل در تبريز و دستگيري قاتل خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز قنبر مداحي در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبريز اظهار داشت: برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر يك مورد مصدوم چاقو خورده در بيمارستان امام رضا (ع) تبريز ماموران كلانتري 18 به محل اعزام شدند كه در آنجا به علت وخامت حال مصدوم 32 ساله به هويت «ع» موفق به بازجويي از وي نشدند.
وي افزود: متعاقباً پدر و مادر مصدوم با مراجعه به كلانتري اعلام داشتند مصدوم در بيمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
مداحي گفت: با انجام تحقيقات مقدماتي پليس، مشخص شد كه درگيري در جلوي بيمارستان شهيد محلاتي تبريز رخ داده و مشخصاتي از ضارب به دست آمد.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي ادامه داد: با انجام تحقيقات بيشتر فردي با هويت «الف» به عنوان مظنون اصلي پرونده تحت تعقيب پليس قرار گرفت و مادر و خواهر وي براي تحقيقات بيشتر احضار شدند.
اين مسئول افزود: خواهر مظنون اصلي پرونده در بازجويي گفت مقتول كه خود را مجرد عنوان كرده بود از مدتي پيش با من رابطه داشته و قرار ازدواج گذاشته بود و چند روز پيش كه من در خانه تنها بودم به منزلمان آمد و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.
مداحي يادآور شد: خواهر مظنون ادامه داده كه در اين روز مادر و برادرم به خانه باز مي‌گردند و وي را داخل خانه مي‌بينند كه برادرم با وي درگير شده و با كتك از منزل بيرون انداخته است.
وي ادامه داد: با انجام مراقبت‌هاي بيشتر پليس موفق به دستگيري مظنون اصلي قتل شده و وي را مورد بازجويي قرار داد.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي ابراز داشت: وي نيز وقايعي كه خواهرش تعريف كرده بود را تصديق كرد و در ادامه اعترافاتش گفت، بعد از اينكه وي را از خانه بيرون انداختم با مشاهده شرايط منزل متوجه شدم كه وي به زور خواهرم را مورد آزار و اذيت قرار داده و به شدت عصباني و از خانه خارج شدم.
قاتل در اعترافات خود ادامه داد: به دنبال فرد مذكور به طرف بيمارستان رفتم و وي نيز براي انجام مداوا به بيمارستان رفته بود و در جلوي بيمارستان دوباره با آن درگير شدم و با چاقويي كه با خود برده بودم، از ناحيه گردن آن را مجروح كردم و بعد از محل متواري شدم.
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي در پايان اذعان داشت: با دستگيري فرد مظنون و اعترافات وي مبني بر انجام قتل، پرونده مورد تكميل گشته و مجرم به همراه پرونده تحويل مقامات قضايي شد.


نوشته شده در   يکشنبه 19 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode