ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 تير 1390     |     کد : 21858

استعداديابى در مدارس ورزش اولويت تربيت بدنى است

مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي استعداديابى در مدارس ورزش را از برنامه‌هاى مهم تربيت‌بدنى عنوان كرد.

 مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي استعداديابى در مدارس ورزش را از برنامه‌هاى مهم تربيت‌بدنى عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي‌تربيت بدني آذربايجان‌شرقي، سيدمحمد شروين‌اسبقيان در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال گسترش فولاد سهند گفت: بايد به اين نكته توجه داشت كه ورزش هر كشوري مديون استعدادهاي نونهالان و نوجوانان است و بايد ورزش اين گروه سني را ساماندهي كنيم، به ويژه در بعضي رشته ها بايد از سنين بسيار پايين برنامه ها را براي ورزش قهرماني طراحي كرد.
وي اظهار داشت: اداره كل تربيت‌بدني استان همت و برنامه‌هاي خود را بر روي استعداديابي در مدارس ورزشي گذاشته زيرا اگر بتوان قهرمانان مختلفي در اين سنين شناسايي كرد ورزش آذربايجان شرقي مي‌توانند به مدت هفت تا 10 سال از اين قهرمانان بهره‌برداري كنند.
اسبقيان در خصوص برنامه‌هاي اداره كل تربيت‌بدني براي نونهالان و نوجوانان در ورزش قهرماني گفت: برخي‌ها معتقد هستند كه بيشتر توجه بايد بر روي ورزش قهرماني آن هم قهرماني در رده‌هاي بزرگسالان باشد و تبليغات در اين زمينه در سطح دنيا بسيار بيشتر از ساير حوزه‌هاست در صورتي كه ورزش اين نيست و اصل ورزش از سنين نوجواني و جواني آغاز مي‌شود.
اسبقيان تعامل با سازمان آموزش و پرورش آذربايجان شرقي براي توجه به ورزش قهرماني رده سني نونهالان و نوجوانان را يكي از برنامه‌هاي دستگاه ورزش استان عنوان كرد و افزود: خوشبختانه تعامل خوبي با آموزش و پرورش برقرار شده زيرا اين اعتقاد وجود دارد كه اگر كسي بخواهد قهرمان شود در سنين 14 يا 15 سالگي به اين مهم دست پيدا خواهد كرد و اگر در اين سنين موفق نشود، در رده بزرگسالي هم موفق نخواهد شد.
مدرسه فوتبال گسترش فولاد سهند تبريز در رده‌هاي سني هفت تا 16 سال با حضور مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي و اكبر فرج الهي معاون ورزشي در زمين چمن مصنوعي مجموعه ورزشي پرواز افتتاح شد.


نوشته شده در   سه شنبه 14 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode