ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 تير 1390     |     کد : 21670

امام جمعه مراغه: كشورهاي استكباري به دنبال محكم كردن جاي خود در منطقه هستند

نماينده مجلس خبرگان و امام جمعه مراغه گفت: كشورهاي استكباري با نقض حقوق بشر و كشتار مردم در ليبي به دنبال محكم كردن جاي پاي خود در منطقه خاورميانه هستند.

  نماينده مجلس خبرگان و امام جمعه مراغه گفت: كشورهاي استكباري با نقض حقوق بشر و كشتار مردم در ليبي به دنبال محكم كردن جاي پاي خود در منطقه خاورميانه هستند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام محمدتقي پورمحمدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مراغه افزود: بيشتر كشورهاي استكباري قانون حقوق بشر را در به نوعي در دستان خود ابزار قرار داده اند تا بتوانند با آن بر روي جنايت هاي خود پوشش گذاشته و مردم جهان را با اين شعارها فريب دهند.
وي ادامه داد: كشتار مردم ليبي توسط نيروهاي ناتو به بهانه مقابله با قذافي ، حمله به عراق به بهانه جنگ عليه تروريست و در افغانستان حمله به بهانه ايجاد آزادي و مبارزه با تروريسم نمونه بارز اقدامات كشورهاي استكباري براي محكم كردن جاي پاي خود در اين كشورها است.
حجت الاسلام پورمحمدي در ادامه سخنانش با اشاره به حادثه 11 تيرماه ، سالروز شهادت شهيد محراب آيت الله صدوقي ، گفت: اين عالم رباني نقش زيادي در تحقق انقلاب داشت و در استان يزد محور وحدت بود.
وي با تاكيد بر حفظ حرمت لباس روحاني ، گفت: خدمت در اين كسوت خدمت به اسلام و لباس روحانيت، لباس سربازي امام زمان(عج) مي باشد كه همه بايد در حفظ ارزش، جايگاه و حرمت آن كوشا باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين با اشاره به سالروز سرنگوني هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي توسط ناوگان آمريكا در خليج فارس ، گفت: اين اقدام با هيچ معيار انساني قابل درك نبوده و در اين حادثه دهها انسان بي گناه از كودك و بزرگ كشته شدند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعيت در 147 كيلومتري جنوب غربي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.


نوشته شده در   شنبه 11 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode