ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 تير 1390     |     کد : 21645

امام جمعه تبريز: ايران هرگونه تهديد را در كم‌ترين زمان پاسخ مي‌دهد

امام جمعه تبريز گفت: ايران اسلامي در برابر معترضان و هرگونه تهديد پاسخي در حد حداكثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

 امام جمعه تبريز گفت: ايران اسلامي در برابر معترضان و هرگونه تهديد پاسخي در حد حداكثر توان و حداقل زمان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد‌شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر به بيانات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با مسئولان قضايي كشور اشاره كرد و اقتدار و اعتماد عمومي را به عنوان دو ركن مهم براي قوه قضائيه برشمرد.
وي افزود: از نظر رهبري اقتدار در سايه كسب تجربه و غيرتقليدي بودن كالاها به دست مي‌آيد و اعتماد عمومي نيز نيازمند تلاش براي اجراي عدالت و عمل دقيق به قانون و مراعات تقواست.
خطيب جمعه تبريز حفظ آبروي مسلمانان را اوجب واجبات دانست و اظهار داشت: اين مورد تاكيد فراوان رهبري نظام بوده‌ است و در مورد مجرم وقتي اين تاكيد باشد در خصوص متهم ديگر تكليف همگان روشن است.
وي با بيان اينكه اميد است حفظ آبروي مسلمانان در جامعه نهادينه شود، تحقق منويات رهبري را خواستار شد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌شرقي در ادامه به رزمايش پيامبر اعظم 6 اشاره كرد و عنوان داشت: رزمايش اخير با رونمايي از انواع سيلوهاي موشكي ايران و شليك موفق 14 موشك دوربرد زمين به زمين و پرتاپ موشك فاتح همراه بود كه توان نظامي ايران را براي دشمن به نمايش گذاشت.
‌مجتهد‌شبستري گفت: موشك‌هايي كه در كشور به توليد مي‌رسد، هيچ تهديد براي منطقه و فرامنظقه نسيت بلكه جنبه تدافعي دارد و عليه كساني خواهد بود كه چشم طمع به ايران داشته و قصد تهديد ايران را دارند.
وي‌ موشك‌هاي تازه توليد شده ايران را كه در رزمايش پيامبر اعظم شليك شد 2 هزار كيلومتر عنوان كرد و افزود: فاصله ايران تا رژيم صهيونيستي و پايگاه‌هاي آمريكا در منطقه ‌‌هزار و 200 كيلومتر برآورد شده و اين موشك‌ها به راحتي مي‌توانند در صورت هر تهديدي از سوي دشمن تمام مواضع رژيم صهيونيستي و آمريكا در منطقه را مورد حمله قرار دهند.
‌مجتهد‌شبستري خاطرنشان كرد: به قول يكي از كارشناسان نظامي كشورمان انگشت ايران اسلامي روي ماشه‌هاي شليك موشك است و هر‌گاه احساس كنيم دشمني به سمت ايران نشانه رفته تمام اهداف دشمن زير شديدترين حملات قرار خواهد داشت.
امام جمعه تبريز در ادامه به موضوع دومين كنفرانس مبارزه با تروريسم در تهران اشاره كرد و بيان داشت: اين كنفرانس با شركت 50 هيئت از كشورهاي مختلف و 10 سازمان بين‌المللي و منطقه‌اي برگزار شد كه در آن پيام رهبري و دبير‌كل سازمان ملل قرائت شد و در ادامه راهكارهاي اصولي مبارزه با ترويسم مورد بررسي قرار گرفت.
وي گفت: رهبر معظم انقلاب در بخشي از پيام خود به اين كنفرانس به سابقه تروريستي بودن قدرت‌هاي بزرگ از جمله آمريكا و فرزند نامشروع آن، رژيم صهيونيستي اشاره داشته و تصريح كرده‌اند، ايران مبارزه با ترويسم را تكليفي تخلف‌ناپذير براي خود مي‌داند.
امام جمعه تبريز اظهار داشت: ايران اسلامي با تاكيد رهبري نظام تلاش در راه مبارزه با تروريسم را ادامه خواهد داد.


نوشته شده در   جمعه 10 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode