ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 تير 1390     |     کد : 21626

زورگيرهاي خشن دستگير شدند

3 سارق زورگير كه با سرقت گسترده در محله‌هاي تهران قصد فرار از كشور را داشتند، دستگير شدند.

جام جم آنلاين: 3 سارق زورگير كه با سرقت گسترده در محله‌هاي تهران قصد فرار از كشور را داشتند، دستگير شدند.
به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به پرونده اتهامي اعضاي اين باند خشن هنگامي در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت كه تعدادي از مالباختگان با حضور در شعبه 4 دادياري دادسراي جنايي تهران با ارائه شكايتي عنوان كردند، پس از سوار شدن به يك خودروي پرايد مشكي‌رنگ، راننده و 2 سرنشين آن با چاقو به آنها حمله‌ور شده و پس از ضرب و جرح اموالشان را سرقت كرده‌اند.

با دستور قضايي از سوي داديار رضوانفر، پرونده براي پيگيري و تحقيقات به پايگاه دوم پليس آگاهي ارسال شد.

در حالي كه تحقيقات در اين زمينه آغاز شده بود، پرونده ديگري به پليس آگاهي ارسال شد.

شاكي در ارتباط با شكايتش گفت: وقتي در حوالي ميدان آزادي سوار خودرو شدم، سرنشينان پرايد با تهديد چاقو بيش از 5 ميليون تومان از اموالم را سرقت كرده و سپس در تاريكي شب مرا از خودروي در حال حركت، بيرون انداخته و متواري شدند.

با جمع‌بندي اطلاعات معلوم شد، خودروي سارقان تحت تعقيب چندي پيش از صاحب آن در حوالي كرج سرقت شده است و متهمان پس از كرايه خودرو با كشاندن راننده به اطراف كرج با بستن دست و پاي وي ، متواري شده‌اند و در حال حاضر با اين خودرو به بهانه حمل مسافر اموال مردم را با ضرب و جرح سرقت مي‌كنند.

با به دست آمدن اطلاعات از چهره و مشخصات خودروي سارقان خشن، ماموران يگان گشت پليس آگاهي تهران، هنگام گشتزني در نزديكي پارك چيتگر با ديدن خودروي سارقان در يك اقدام ضربتي راه فرار آنها را مسدود كرده و با دستگيري 3 سرنشين خودرو آنها را به پليس آگاهي منتقل كردند.

با شروع تحقيقات، متهمان پس از روبه‌رو شدن با تعدادي از مالباختگان، زبان به اعتراف گشوده و به ده‌ها فقره زورگيري و ضرب و جرح مردم اعتراف كردند.

در بررسي سوابق يكي از متهمان به نام يونس معلوم شد وي پيش از اين به اتهام جرايم مختلف از جمله قتل عمد، ايراد ضرب و جرح، درگيري و مقاومت در برابر ماموران، نگهداري سلاح و اخلال در نظم دستگير و مدتي را در زندان تحمل كيفر كرده است.

متهمان در اعترافات خود گفتند: تصميم داشتند پس از سرقت‌هاي گسترده در نقاط مختلف تهران، با جمع‌آوري پول هنگفت از كشور خارج شوند كه در يك‌قدمي خروج از كشور دستگير شده‌اند.

سرهنگ يگانه، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي با اشاره به اقدام مجرمانه اعضاي اين باند، از مردم خواست چنانچه اموال آنها از سوي سرنشينان خودروي پرايد مشكي‌رنگ سرقت شده است، براي شناسايي متهمان به پايگاه دوم پليس آگاهي مراجعه كنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 9 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode