ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 تير 1390     |     کد : 21622

مردم تبريز نيمه شعبان راهپيمايي مي‌كنند

دبير ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز با اشاره به راهپيمايي گسترده مردمي در نيمه شعبان گفت: اين حركت در سال گذشته براي نخستين بار در تبريز اجرا شد كه شور و نشاط مهدوي به شهر بخشيد.

 دبير ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز با اشاره به راهپيمايي گسترده مردمي در نيمه شعبان گفت: اين حركت در سال گذشته براي نخستين بار در تبريز اجرا شد كه شور و نشاط مهدوي به شهر بخشيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت‌الاسلام علي قرباني ظهر امروز در ديدار اعضاي ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز با امام جمعه تبريز بر محوريت برنامه‌هاي اين ستاد در زمينه معرفت‌افزايي و ترويج فرهنگ مهدوي در جامعه تاكيد كرد.
دبير ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز با اشاره به فعاليت‌هاي چند ساله ستاد در شهرستان تبريز گفت: اين ستاد با هدف زمينه‌سازي در ظهور حضرت حجت (عج) فعاليت مي‌كند.
وي ادامه داد: يكي از وظايف منتظران تلاش براي زمينه‌سازي ظهور است و بايد آمادگي همه‌جانبه در ميان منتظران براي فراهم ساختن زمينه تحقق دولت كريمه مهدوي وجود داشته باشد.
قرباني با اشاره به فرمايشات رهبري عنوان كرد: دولت كريمه مهدوي در واقع آغاز حركت در اتوبان زندگي سعادتمند بشري است كه همه بايد در اين راستا گام برداريم.
اين مسئول با بيان اينكه در آيات قرآني و فرمايشات معصومين وظايف منتظران بيان شده، تصريح كرد: منتظران بايد خود در زمينه خودسازي دروني فعال بوده و خود پيشگام تحول معنوي در جامعه باشند.
دبير ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز، محور برنامه‌هاي نيمه شعبان امسال را ارتقا شور و شعور به صورت همزمان اعلام و خاطرنشان كرد: ارتقاي بصيرت در جامعه موجب خواهد شد تا شور و شعور عامل تحرك و رشد در جامعه باشد.
وي گفت: در برنامه‌هاي امسال تلاش شده تا شور و شعور مهدوي در جامعه ترويج يابد و در همين زمينه نيازمند همكاري و همراهي همه اعضا هستيم.
قرباني ابراز داشت: ارتقاي بصيرت در ميان ملت ايران همواره موجب تحرك شعورمند ملت ايران بوده و اين بصيرت طي سه دهه گذشته عامل حركت‌هاي بزرگ بوده است.
دبير ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز متذكر شد: انتشار نشريه، برگزاري اردوهاي تخصصي نيمه شعبان، ملبس كردن شهر به چهره مهدوي با نصب پرچم‌هاي متعدد و رنگين در سطح شهر مورد توجه ستاد قرار گرفته است.
اين مسئول با اشاره به برنامه‌هاي سخنراني مهدوي اضافه كرد: اين برنامه همه ساله با حضور گسترده مردمي برگزار مي‌شود كه موجب ارتقاي بصيرت و دانش مهدوي در جامعه شده است.
قرباني با اشاره به راهپيمايي گسترده مردمي در نيمه شعبان گفت: اين حركت در سال گذشته براي نخستين بار در تبريز اجرا شد كه شور و نشاط مهدوي به شهر بخشيد.
وي خاطرنشان كرد: امسال نيز اين حركت در قالب حركت دسته جمعي عاشقان آن حضرت در روز نيمه شعبان صورت خواهد گرفت.
دبير ستاد مشترك برگزاري نيمه شعبان تبريز بر جلوگيري از انحراف در فرهنگ مهدوي تاكيد كرد و اذعان داشت: اين ستاد خود را در راستاي صيانت از فرهنگ مهدوي موظف مي‌داند و در اين راستا برنامه‌ريزي مي‌كند.


نوشته شده در   پنجشنبه 9 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode