ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 تير 1390     |     کد : 21433

ويژه برنامه‌هاي شبکه يک به مناسبت عيد مبعث

فیلم تلویزیونی «یک بام و دو هوا» و برنامه های مسابقه «کی هستی»، ویژه برنامه «هفته به هفته» و «جنگ ویژه» به مناسبت عید مبعث از شبکه یک سیما پخش می شود.

جام جم آنلاين: فیلم تلویزیونی «یک بام و دو هوا» و برنامه های مسابقه «کی هستی»، ویژه برنامه «هفته به هفته» و «جنگ ویژه» به مناسبت عید مبعث از شبکه یک سیما پخش می شود.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، برنامه های شبکه به مناسبت عید مبعث با «برنامه صبح بخیر ایران» تولید گروه اجتماعی، در روز چهارشنبه 8 تیرماه با گزارش های مردمی و نماهنگ به همین مناسبت آغاز می شود. برنامه «سیمای خانواده» نیز دیگر برنامه تولیدی گروه اجتماعی بخش های ویژه ای را به مناسبت عید مبعث تدارک دیده است.

در برنامه «هفته به هفته» به تهیه کنندگی امیرعباس حدسنی، که ساعت 9:40 تا 12:30 پنج شنبه پخش می شود، حضور خوانندگانی چون امیر کریمی و پیام عزیزی و همچنین رضا رویگری بازیگر نقش کیان در سریال مختارنامه قطعی شده است.

پخش دو قسمت از مسابقه «کی هستی»، تولید گروه اجتماعی و تهیه کنندگی «هومن ستوده جو» در ساعت 18:10 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از دیگر برنامه های این گروه است.

گروه تامین برنامه شبکه یک سیما نیز با برنامه های طنز پردازان، عیدانه و پخش فیلم های سینمایی طنز «دو نفر و نصفی» در ساعت 16 روز چهارشنبه و فیلم تلویزیونی «یک بام و دو هوا» به کارگردانی یوسف تیموری و نویسندگی منوچهر هادی، به استقبال از این روز می رود.

«يك بام و دو هوا» قصه دو نفر، يكي مردي ميانسال و بازنشسته ارتش و ديگري جوان ژوليده و فروشنده‌اي دوره‌گرد است كه بر اثر اتفاقي، هر دو يك خانه را از بنگاه مي‌خرند. همين ماجرا موجب مي‌شود كار آن دو به دادگاه بيفتد. در نهايت حكم بر اين مي‌شود كه آن دو تا زمان پيدا شدن مالك اصلي خانه، با يكديگر زندگي كنند. تفاوت‌‌هاي روحي و اخلاقي اين دو موجب بروز حوادثي جالب مي‌شود، تا اينكه ...

بخش های مناسبتی در برنامه سحرگاهی «تسبیح صبا» ویژه اذان صبح و برنامه ظهرگاهی «آفتاب شرقی» ویژه اذان ظهر و مناجات در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی درباره بعثت رسول اکرم(ص) در ساعت 9 روز پنج شنبه 9 تیرماه به همراه برنامه های «روز خدا» شامل مولودی خوانی و نماهنگ که در میان برنامه های شبکه پخش می شود، از تولیدات گروه فرهنگ و معارف اسلامی به مناسبت عید مبعث است.

موضوع این هفته برنامه های درس هایی از قرآن (سخنرانی حجت الاسلام قرائتی) و طرحی برای فردا (سخنرانی دکتر رحیم پورازغدی) نیز درباره بعثت حضرت محمد(ص) خواهد بود.


نوشته شده در   يکشنبه 5 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode