ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 تير 1390     |     کد : 21429

كشف بيش‌از4هزار اقلام شيطان پرستي

رييس پليس نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينکه طرح امنيت اخلاقي مطالبه مردم و مسئولان کشور است، اظهار داشت: اين طرح تا برطرف شدن دغدغه مردم در کشور استمرار دارد.

 
جام جم آنلاين: رييس پليس نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينکه طرح امنيت اخلاقي مطالبه مردم و مسئولان کشور است، اظهار داشت: اين طرح تا برطرف شدن دغدغه مردم در کشور استمرار دارد.
به گزارش ايسنا، سرهنگ عباس ميرايي با اعلام اين مطلب افزود: اين گونه طرح‌ها در طول سال اجرا مي‌شود اما با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان پليس اين طرح را با قاطعيت بيشتري اجرا مي‌کند.

وي ضمن تقدير و تشکر از همکاري و مساعدت مردم با مأموران نيروي انتظامي در اجراي اين طرح تصريح کرد: اجراي اين طرح خواست مردم و مسئولان کشور است.

رييس پليس نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي با تاکيد بر اينکه پليس اجازه نخواهد داد عده‌اي با هنجارشکني آسايش و امنيت مردم را به مخاطره بيندازند، خاطر نشان کرد: مردم مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور صنفي با شماره تلفن 110 و 197 به پليس اطلاع دهند.

ميرايي با اشاره به اينکه پليس نظارت اماکن عمومي ناجا اقدامات خود را در دو بخش پيشگيرانه و نظارتي انجام مي‌دهد، تصريح کرد: دراين رابطه جلسات متعددي با سازمان‌هاي ذي ربط، مجامع صنفي در امور توليد و توزيع گذاشته شد.

وي همکاري خوب قوه قضائيه با نيروي انتظامي را يادآور شد و اظهار داشت: دراجراي طرح امنيت اخلاقي با کساني که قانون ستيزي کنند برابر قانون برخورد مي‌شود.

رييس پليس نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي با اشاره به اينکه طرح امنيت اخلاقي از 25 خرداد سال جاري آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از ابتداي اجراي اين طرح تاکنون هفت هزار و 900 سي دي مبتذل،15 هزار و 606 البسه غير مجاز و چهار هزار و 472 فقره اقلام شيطان پرستي در اماکن عمومي سه استان گيلان، مازنداران و تهران کشف و ضبط شده است.

سرهنگ ميرايي گفت: در اين رابطه تعدادي از واحدهاي توليدي پوشاک و توزيع کننده آن به دليل عدم توجه به موارد قانوني برابر قانون پلمپ و از فعاليت آنها جلوگيري شد.

رييس پليس نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينکه طرح امنيت اخلاقي در راستاي برخورد با هنجارشکنان و عفاف‌ستيزان اجرا مي‌شود، اضافه کرد: آسايش و آرامش مردم مهمترين دغدغه مسئولان نيروي انتظامي است که پليس در اين راستا از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 5 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode