ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 11 مرداد 1403
پنجشنبه 11 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 31 خرداد 1390     |     کد : 21212

تراكتورسازي همچنان خبرساز است

تيم تراكتورسازي تبريز همچون روزهاي گذشته در صدر اخبار فوتبال ايران قرار دارد.

 تيم تراكتورسازي تبريز همچون روزهاي گذشته در صدر اخبار فوتبال ايران قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، با وجود انتخاب امير قلعه‌نوعي هنوز تب خبري در اين تيم فروكش نكرده و رفت و آمدهاي باشگاه تراكتورسازي در صدر اخبار ايران قرار داد.
تراكتورسازي در حالي با سه دروازه‌بان در حال مذاكره است كه سنگربانان سال پيش اين تيم نيز از ساير باشگاه‌ها با پيشنهاداتي مواجه شده‌اند.
تراكتورسازي با وحيد طالب‌لو كه از استقلال تهران جدا شده باب مذاكره را گشوده است. شهاب گردان و عليرضا حقيقي نيز از گزينه‌هاي ديگر تراكتورسازي در اين پست هستند.
عباس محمدي كه سال گذشته بيشتر بازي‌هاي تراكتورسازي وظيفه حراست از دروازه اين تيم را بر عهده داشت از تيم‌هاي شاهين بوشهر و نفت آبادان با پيشنهاداتي روبه‌رو شده است. شهرداري تبريز نيز درصدد جذب مهدي ثابتي است.
با درخواست قلعه نوعي تراكتورسازي باب مذاكره با شش بازيكن مطرح ايران را گشوده است.
سيدجلال حسيني، داود حق‌دوست، ايگور كاسترو، خسرو حيدري، جانواريو و حسين كاظمي در صدر بازيكناني هستند كه تراكتورسازي به دنبال آنها است، البته كاظمي، جانواريو و حيدري از تيم‌هاي استقلال، ذوب آهن و سپاهان نيز پيشنهاداتي دارند.
مجتبي ترشيز كه گفته مي‌شد با تراكتورسازي تمديد كرده، مورد توجه تيم شهرداري تبريز قرار گرفته است.
مصطفي اكرامي، مهدي كياني و محمد ابراهيمي با تيم تراكتورسازي قرار داد دو ساله دارند كه يكسال آن باقيمانده است.
محمد نصرتي و آندرانيك تيموريان كه با استقلال تهران به توافق رسيده‌اند از بازيكنان مورد توجه قلعه نوعي بود و وي از باشگاه خواسته است كه مانع از رفتن اين دو بازيكن از تراكتور سازي شود كه شانس ماندن تيموريان بيشتر است. هر چند تيموريان امروز در باشگاه استقلال مذاكره كرده اما به توافق مالي نرسيده است.
سيدمحسن حسيني كه گفته مي‌شود بازيكن محبوب جعفري مدير باشگاه تراكتورسازي است به مدت دو سال قرار داد خود را با اين باشگاه تمديد كرد كه اين خبر در سايت باشگاه تراكتور سازي نيز تاييد شده است.
تراكتورسازي در نقل و انتقالات اين فصل تا به حال با سياوش اكبر پور، احمد آل نعمه و احسان حاج صفي به توافق رسيده است و سه سهميه از شش سهميه جذب بازيكن ليگ برتري خود استفاده كرده باشد.
خبر ديگر اينكه تمرينات تيم تراكتورسازي از روز چهارشنبه زير نظر باغ آبادي آغاز مي‌شود.
امير قلعه نوعي سرمربي جديد تراكتور سازي روز جمعه وارد تبريز ميشود و نهايتا حسن آذرنيا ديروز در باشگاه تراكتورسازي حضور داشت و با اين باشگاه به مذاكره پرداخت كه از نتيجه آن خبري در دسترس نيست. وي گزينه اول سرپرستي تراكتورسازي است.


نوشته شده در   سه شنبه 31 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode