ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 خرداد 1390     |     کد : 21184

پیروزی ارزشمند امیدهای ایران در خاک عراق

تیم ملی فوتبال امید ایران با برتری مقابل عراق نیمی از راه صعود به مرحله‌ی گروهی انتخابی المپیک را طی کرد.

تیم ملی فوتبال امید ایران با برتری مقابل عراق نیمی از راه صعود به مرحله‌ی گروهی انتخابی المپیک را طی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید ایران با تک گل محسن مسلمان در نیمه‌ی نخست، دیدار رفت آخرین دور پلی آف انتخابی المپیک را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در این دیدار که ساعت 19:30 به وقت تهران در اربیل عراق برگزار شد، ملی پوشان امید ایران عملکردقابل قبولی به نمایش گذاشتند و با وجود این که تنها یک بار به گل رسیدند می توانستند اختلاف را بیشتر کنند تا خیالشان از بابت بازی برگشت آسوده‌تر شود.

چند فرصت خوب در همان 15 دقیقه‌ی اول برای ایران به دست آمد که کریم انصاری‌فر، آرش افشین و مسلمان با کم دقتی فرصت‌ها را از دست دادند.

محسن مسلمان در دقایق پایانی نیمه‌ی نخست روی یک کار خوب تیمی از تله‌ی آفساید گریخت و پس از تک به تک شدن با دروازه بان عراق توپ را به تور دروازه دوخت.

حضور بازیکنان باتجربه وشناخته شده‌ای مانند آرش افشین، احسان حاج صفی، محسن مسلمان، کریم انصاری فر باعث شده بود که ایران در حفظ توپ در میانه‌ی میدان عملکرد خوبی داشته باشد.

پس از پانزده دقیقه‌ی نخست بازی، بازیکنان ایران بازی خوبی ارائه ندادند؛ پاس‌های بلند و بی هدف و زیر توپ زدن‌های مداوم به دفعات در تیم دیده شد. با این وجود عراقی‌ها هم چندان فرصت گلزنی نیافتند و آمار شوت‌های در چارچوب نشان می داد که تیم میزبان توان نزدیک شدن به دروازه‌ی ایران را ندارد.

در نیمه‌ی دوم ایران نسبت به دقایق پایانی نیمه‌ی اول بهتر ظاهر شد و بازیکنان ایران بهتر توپ را به گردش در می آوردند.

کریم انصاری فر در نیمه‌ی دوم هم چند موقعیت خوب به دست آورد اما کم تعداد بودن ایران در حمله باعث شد فرصت‌ها از دست برود.

عراقی‌ها که امتیازهای این دیدار خانگی را از دست رفته می‌دیدند،‌ در دقایق پایانی این بازی حملات زیادی را انجام دادند و جدی‌ترین موقعیت این تیم در دقیقه‌ی 80 بود که شوت مهاجم این تیم پس از برخورد به تیر افقی دروازه راهی اوت شد.

پاس‌های کوتاه و حفظ توپ از سوی بازیکنان ایران تاکتیک اتخاذ شده از سوی کادرفنی بود که در دقایق پایانی بازی به خوبی دروازه‌ی ایران را حفظ کرد.

ایران با این پیروزی خارج از خانه برای حضور در مرحله‌ی گروهی انتخابی المپیک امیدوار شد.

دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. رشید مظاهری سنگربان جوان تیم امید در صورتی که بتواند دروازه‌اش را در تهران بسته نگه دارد، تیم چهارم المپیک 2004 آتن از راهیابی به لندن باز خواهد ماند


نوشته شده در   دوشنبه 30 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode