ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 خرداد 1390     |     کد : 21165

نصاب ماهواره به 230 خانه دستبرد زد

فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: يك نصاب ماهواره در تبريز پس از نصب ماهواره و شناسايي منازل به 230 خانه دستبرد زد.

 فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: يك نصاب ماهواره در تبريز پس از نصب ماهواره و شناسايي منازل به 230 خانه دستبرد زد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مسعود خرم‌نيا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشريح كشفيات اخير نيروي انتظامي و پليس امنيت اخلاقي در رابطه با مشروبات الكلي و تجهيزات ماهواره‌اي پرداخت.
وي با اشاره به توطئه دشمنان در تهاجم فرهنگي و جنگ نرم اظهار داشت: يكي از ماموريت‌هاي نيروي انتظامي در جنگ نرم برخورد با مظاهر فساد و مشروبات الكلي است.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان‌شرقي با بيان اينكه جمع‌آوري ماهواره يك مورد قانوني است، به مردم هشدار داد: خود مردم نسبت به جمع‌آوري ماهواره و ديش از منازل اقدام كنند تا پليس مجبور به انجام اين مورد قانوني نشود.
خرم‌نيا نسبت به ورود افراد ناشناس به منزل عنوان نصاب هشدار داد و گفت: يك نصاب ماهواره در تبريز پس از نصب ماهواره و شناسايي منازل به 230 خانه دستبرد زد.

* كشف 1.4 ميليارد تومان كالاي قاچاق در آذربايجان شرقي
وي همچنين از كشف اقلام قاچاق در استان خبر داد و گفت: اقلام قاچاق به ارزش بيش از يك ميليارد و 400 ميليون تومان در چند روز گذشته در اين استان كشف شده است.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي افزود: در طي عمليات‌هاي متعدد تعداد 36 نفر قاچاقچي دستگير و تعداد 30 دستگاه خودرو توقيف شد و چهار كارگاه توليد بشقاب ماهواره پلمپ شد.
اين مسئول تصريح كرد: اقلام مكشوفه شامل 5 هزار و 422 بطري مشروبات الكلي، 60 هزار و 472 ثوب البسه و پوشاك، يك ميليون و 650 هزار نخ سيگار، 726 گوشي تلفن همراه، 2700 رسيور ماهواره و بيش از 5 هزار ديش آماده است.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي همچنين از دستگيري توزيع‌كننده عمده تجهيزات ماهواره‌اي و كشف هزاران عدد پايه ديش ولوازم مربوطه در تبريز خبر داد.
وي اذعان داشت: تعدادي ديش‌هاي غير آماده و رنگ نشده ونيز دستگاه برش مربوط به توليد ديش‌هاي ماهواره‌اي نيز درتبريز كشف و ضبط شده است.


نوشته شده در   دوشنبه 30 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode