ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1390     |     کد : 20953

متلاشي شدن باند فرامنطقه‌اي مواد مخدر در تبريز

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: يكي از شاخه‌هاي فعال شبكه قاچاق و خريد و فروش مواد مخدر در استان متلاشي و بيش از 40 كيلو مواد مخدر كشف شد.

 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: يكي از شاخه‌هاي فعال شبكه قاچاق و خريد و فروش مواد مخدر در استان متلاشي و بيش از 40 كيلو مواد مخدر كشف شد.

محمد راستي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: در پي گزارش‌هاي واصله و همچنين پيگيري پرونده‌هاي عناصر شبكه فعال در قاچاق و خريد و فروش كلان مواد مخدر، يكي از شاخه‌هاي فعال شبكه در استان شناسايي شد و انهدام آن در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي افزود: با بهره‌گيري از كارهاي نفوذ و تعقيب و مراقبت‌هاي پنهان ضمن شناسايي افراد مظنون و ديگر عناصر مرتبط از جمله قاچاقچيان اصلي در استان فارس، مشخص شد افراد با هويت‌هاي «احمد- خ» و « روح الله- م» به عنوان قاچاقچي اصلي و فروشنده مواد مخدر فعاليت چشمگيري در تغذيه و تامين مواد مخدر ديگر قاچاقچيان به صورت كلان در سطح كشور از جمله در استان‌هاي اردبيل و آذربايجان شرقي دارند.
راستي ادامه داد: با دريافت آخرين اخبار و اطلاعات مشخص شد نامبردگان طي هماهنگي‌هاي به عمل آورده با خريدار در اين استان مقرر كرده‌اند محموله‌اي را با جاسازي در يكي از خودروهاي شناسايي شده قبلي، در پوشش مسافرت خانوادگي به استان وارد كنند.
وي افزود: بر اساس برنامه‌ريزي به عمل آمده و با حصول اطلاع از حركت محموله، با هماهنگي مقامات قضايي، تيم‌هاي ضربت اداره عمليات ويژه اين پليس به محور و مسير انتقال محموله اعزام شدند.
اين مقام انتظامي در ادامه گفت: با رويت و شناسايي خودروها طي عمليات ضربت مشترك با عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر هشترود نسبت به توقف خودروها و دستگيري اقدام كردند.
وي تصريح كرد: با انجام تشريفات انتظامي و قضايي خودروها و متهمان دستگير شده به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر استان هدايت و منتقل شدند و در بازرسي به عمل آمده از خودروها 40 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در 44 بسته يك و نيم كيلوگرمي جاسازي شده در چهار درب خودرو كشف و ضبط شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان‌شرقي اظهار كرد: پيگيري پرونده از بدو كشف محموله به منظور شناسايي و دستگيري ديگر عناصر مرتبط در اين استان از جمله خريدار محموله ادامه دارد.


نوشته شده در   سه شنبه 24 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode