ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1390     |     کد : 20936

سالروز ولادت حضرت علي(ع) در شبکه يک سيما

برنامه های شبکه یک سیما به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر رنگ و بوی ویژه ای به خود می گیرد.

جام جم آنلاين: برنامه های شبکه یک سیما به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر رنگ و بوی ویژه ای به خود می گیرد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، گروه های فرهنگ و معارف اسلامی، اجتماعی و تامین برنامه برنامه هایی چون اعتکاف، مولودی، سخنرانی، طرحی برای فردا، هفته به هفته، سیمای خانواده، جنگ غدیر، مسابقه کی هستی، عیدانه و فیلم های سینمایی «پروانه ها»، «بابای خوب» و «معجزه خنده» را تدارک دیده اند که در روزهای 26 و 27 خرداد پخش می شود.

برنامه های اعتکاف و مولودی خوانی به تهیه کنندگی حسن کمالی در چند بخش 5 دقیقه ای در میان برنامه های اصلی شبکه پخش می شود و سخنرانی ویژه سالروز ولادت حضرت علی(ع) با صحبت های حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی غروی و مداحی داوود شفیعی به همراه برنامه سخنرانی دکتر رحیم پور ازغدی درباره حضرت علی(ع) به تهیه کنندگی اکبر نیکدست در ساعت 18 روز جمعه 27 خرداد از تولیدات گروه فرهنگ و معارف اسلامی روی آنتن می رود.

گروه اجتماعی شبکه یک سیما نیز با برنامه های «سیمای خانواده» به تهیه کنندگی سیده فتانه سجادی در ساعت 11:30 با حضور میهمانان برگزیده و در برنامه هفته به هفته به تهیه کنندگی امیرعباس حدسنی که در ساعت 8:10 روز پنج شنبه 26 خرداد پخش می شود، حضور خوانندگانی چون غلامحسین تاتار، شاهین آرین و محمد حشمتی قطعی شده است. همچنین در این برنامه، مسعود روشن پژوه مجری این برنامه با مریم امیرجلالی بازیگر مجموعه تلویزیونی «توطئه فامیلی» و مرشد عباس شیرخدا گفتگو خواهد کرد.

قسمت دیگری از مسابقه کی هستی به تهیه کنندگی هومن ستوده جو که نوروز امسال پخش شده بود، ساعت 15:20 پنج شنبه پخش می شود. در این مسابقه شرکت کنندگان دست به کارهای عجیب می زنند و داوران مسابقه به آنها امتیاز می دهند. جنگ غدیر نیز دیگر برنامه این گروه ساعت 23 چهارشنبه 25 خرداد پخش می شود.

سه فیلم «پروانه ها» به کارگردانی ناصر رفائی که ساعت 16 پنج شنبه پخش می شود، پخش «بابای خوب» محصول کشور آمریکا و به کارگردانی دنیس دوگان، پنج شنبه ساعت 22 و نمایش فیلم «معجزه خنده» با بازی مهدی هاشمی و کارگردانی یدا... صمدی به همراه میان برنامه هایی به مناسبت سالروز تولد حضرت علی(ع) و روز پدر، از برنامه هایی است که گروه تامین برنامه شبکه یک سیما برای این ایام تدارک دیده است.


نوشته شده در   سه شنبه 24 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode