ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 خرداد 1390     |     کد : 20877

خيزش جدي ماشين‌سازي براي صعود به ليگ برتر

مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز از خيزش جدي اين باشگاه براي صعود به ليگ برتر فوتبال خبر داد.

 
مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز از خيزش جدي اين باشگاه براي صعود به ليگ برتر فوتبال خبر داد.

افشين دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز گفت: انتخاب كادر فني قوي براي تيم ماشين‌سازي نمايانگر هدف اين باشگاه براي صعود به ليگ برتر بوده و براي دست يافتن به اين مهم مديريت باشگاه پشتيباني‌هاي لازم از كادر فني و بازيكنان تيم را خواهد كرد.
وي افزود: سال اولي كه باشگاه ماشين‌سازي تبريز را تحويل گرفتيم اين باشگاه در دسته دو كشور بود و فرصت لازم براي تدارك يك تيم قوي را نداشتيم.
دبيري عنوان كرد: سال گذشته نيز اين تيم تنها يك هفته مانده به آغاز رقابت‌هاي ليگ آزادگان حضورش در اين مسابقات قطعي شده و زماني براي فراهم كردن يك تيم پرقدرت وجود نداشت، اما با وجود اين در مقطعي از فصل حتي شانس صعود به ليگ برتر را داشتيم.
مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز تاكيد كرد: امسال با برنامه‌ريزي دقيق و انتخاب به موقع كادر فني تيم، از تعطيلات پيش از فصل استفاده حداكثري كرده و اميدواريم در پايان فصل جشن صعود به ليگ برتر را برگزار كنيم.
دبيري از بدنسازي در فوتبال به عنوان يكي از اركان موفقيت ياد كرد و افزود: سال گذشته تيم ما به دليل ضيق وقت بدون بدنسازي گام به رقابت‌ها گذاشته و حتي بازي‌هاي جام حذفي براي ما حكم بازي تداركاتي داشت.
وي يادآور شد: همين دليلي شد تا در نيم فصل اول بيش از 12 امتياز به سبب دريافت گل‌هاي دقايق پاياني از دست دهيم.
اين مسئول گفت: دو تيم فجر مقاومت شيراز و داماش گيلان كه به ليگ برتر صعود كرده‌اند در دبيري تصريح كرد: دور رفت فصل گذشته تا لحظات پاياني از تيم ما عقب بوده و به سختي موفق به زدن گل تساوي شدند، اما امسال شرايط مناسبي براي بدنسازي پيش از فصل و بازي‌هاي تداركاتي وجود دارد و قطعاً تيم ماشين‌سازي از مدعيان اصلي ليگ آزادگان براي صعود به ليگ برتر است.
مدير باشگاه ماشين‌سازي در مورد انتخاب رسول خطيبي به عنوان سرمربي ماشين‌سازي عنوان كرد: وي انگيزه لازم براي موفقيت در باشگاه ماشين‌سازي را دارد و تعصب خاصي نسبت به نخستين باشگاه دوران بازيگريش دارد.
دبيري يادآور شد: خطيبي بيش از 15 سال در بالاترين سطح فوتبال ايران بوده و حتي تجربه حضور در بوندس ليگاي آلمان را دارد و با بسياري از مربيان بزرگ ايران و جهان كار كرده، ضمن اينكه به دليل كاپيتاني وي در هر چهار رده تيم‌هاي ملي از تجربه لازم براي رهبري تيم برخوردار بوده و وي بهترين گزينه ممكن براي ماشين‌سازي تبريز بود.
مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز از مسئولان استاني خواستار حمايت از قديمي‌ترين تيم تبريزي شده و اظهار اميدواري كرد كه مشكل مكان بازي‌هاي اين تيم با تصميم مناسب مقامات استان رفع شود.
اين مسئول در ادامه گفت: سال گذشته 13 بازي خانگي خود را در چهار ورزشگاه برگزار كرديم و در واقع هيچگاه احساس ميزباني در تبريز را نداشتيم به همين دليل نتايج خارج از خانه ماشين‌سازي بهتر از نتايج خانگي بود.
ماشين‌سازي تبريز امسال با هدايت رسول خطيبي بازيكن سابق تيم ملي ايران در ليگ آزادگان حضور خواهد يافت.
ناصر ابراهيمي مربي پرسابقه فوتبال ايران نيز به عنوان مدير فني اين باشگاه معرفي شده است.
ماشين‌سازي با 42 سال قدمت قديمي‌ترين باشگاه تبريزي است.


نوشته شده در   دوشنبه 23 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode