ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 خرداد 1390     |     کد : 20876

راز قتل پسربچه 10 ساله مراغه‌اي

فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از افشاي راز قتل پسربچه 10 ساله توسط والدينش خبر داد.

 فرمانده انتظامي شهرستان مراغه از افشاي راز قتل پسربچه 10 ساله توسط والدينش خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از مراغه، بياضعلي امامپور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: گزارش يكي از كلانتري‌هاي اين شهرستان حاكي از درگيري مردي به هويت « قادر ـ چ» با همسرش به هويت «ح» بود كه در طي آن خانم مذكور مدعي شد كه همسرش قصد كشتن وي را دارد.
وي اظهار داشت: خانم مذكور ادعا كرده همسر وي همانگونه كه فرزندشان را به قتل رسانده مي‌خواهد خود او را نيز به همين سرنوشت دچار كند.
امامپور ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع، مورد در دستور كار قرار گرفت كه بعد از تحقيقات بيشتر و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي زن و شوهر مذكور اعتراف كردند كه فرزند خودشان به نام رخشان 10 ساله را به قتل رسانده اند.
وي تصريح كرد: پسربچه مذكور در تاريخ دي ماه 81 مفقودي اعلام شده و در بهمن ماه 81 جسدش را از داخل چاهي در يكي از مزارع اطراف پيدا شده بود.
فرمانده انتظامي شهرستان مراغه همچنين از كشف 2 هزار و 700 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز در اين شهرستان در ارديبهشت امسال خبر داد.
وي اظهار داشت: بيش از 2 هزار و 700 ليتر مشروبات الكلي و 250 گيرنده ماهواره‌اي با تجهيزات جانبي در اردييهشت ماه كشف و بيش از 500 خودرو و موتورسيكلت متخلف نيز توقيف شده است.
امامپور ادامه داد: در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده اين شهرستان با تلاش عوامل پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي در ارديبهشت ماه امسال 2 هزار و 720 ليتر مشروبات دست‌ساز داخلي كشف و ضبط كردند.
وي افزود: در اين مدت و در ادامه اجراي طرح ذكر شده، ماموران انتظامي اين شهرستان موفق به كشف و جمع‌آوري 221 ديش ماهواره با تجهيزات جنبي، سه گيرنده ماهواره، 3 هزار و 20 حلقه سيدي غيرمجاز شدند.



نوشته شده در   دوشنبه 23 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode