ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 خرداد 1390     |     کد : 20609

ماشين‌سازي براي صعود به ليگ برتر آماده مي‌شود

مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: تيم فوتبال ماشين‌سازي امسال براي صعود به ليگ برتر آماده مي‌شود.

 مدير باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: تيم فوتبال ماشين‌سازي امسال براي صعود به ليگ برتر آماده مي‌شود.

افشين دبيري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: در نخستين حركت براي صعود به ليگ برتر فوتبال تيم ماشين‌سازي با رسول خطيبي به عنوان بازيكن و مسئول فني تيم به توافق رسيده و با چند بازيكن ديگر نيز در حال مذاكره هستيم.
وي افزود: تيم ماشين‌سازي در فصل گذشته تنها يك هفته قبل از مسابقات آماده و به مصاف حريفان خود رفته بود، اما امسال قصد داريم با استفاده حداكثري از زمان باقي مانده تا آغاز مسابقات و بدنسازي مناسب، تيمي در حد صعود به ليگ برتر مهيا ساخته و جزو مدعيان رقابت‌هاي ليگ دسته اول ايران قرار گيريم.
دبيري همچنين به تلاش نافرجام مسئولان باشگاه پيام مشهد اشاره و تصريح كرد: مسئولان اين باشگاه به جاي پرداخت بدهي‌هاي خود همچنان به دنبال سند و مدرك دال بر عدم اجراي حكم كميته انضباطي بوده و هنوز سقوط خود را باور نكرده‌اند.
اين مسئول گفت: اين باشگاه در آخرين اقدام خود به چاپ تصويري از فاكس فدراسيون به تاريخ 20 فروردين 90 در يكي از نشريات كشوري كرده و عليه فدراسيون جوسازي مي‌كند كه چرا سه امتياز از ماشين‌سازي كسر نكرده‌اند.
مدير باشگاه ماشين‌سازي متذكر شد: در اين فاكس ماشين‌سازي در صورت عدم تسويه حساب با شاكيان خود در زماني كه تيم زيرپوشش تربيت بدني بوده تهديد به كسر سه امتياز شده و در پارگراف دوم اين نامه آمده كه پس از قطعيت يافتن حكم صادره و ابلاغ، سه امتياز از ماشين‌سازي كسر مي‌شود و يعني هنوز حكم قطعيت نيافته است.
وي تاكيد كرد: اين نامه به تاريخ 22 فروردين از سوي علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال به دهمياني مبني بر بررسي اين پرونده پاراف شده و وي نيز در همان روز جلسه‌اي را به تاريخ 28 فروردين براي حل و فصل قضيه ترتيب مي‌دهد.
دبيري خاطرنشان كرد: در جلسه 28 فروردين ما تمام برگه‌هاي تسويه خود با شاكيان را ارائه داده و كاوه رحيميان تنها شاكي باقيمانده باشگاه ماشين‌سازي نيز با دريافت مطالبات خود صورت جلسه تهيه شده در كميته انضباطي را در حضور دهمياني عضو اين كميته و عليزاده نماينده هيئت فوتبال آذربايجان شرقي امضا كرد.
وي در پايان از آغاز تمرينات اين تيم از جمعه 20 خرداد خبر داد و اذعان داشت: در اين روز معارفه مدير فني و بازيكنان جديد اين باشگاه نيز در حضور نمايندگان رسانه‌هاي خبري برگزار خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 17 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode