ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 خرداد 1390     |     کد : 20551

تبديل خيابان‌هاي تبريز به پاركينگ‌هاي بزرگ

استاندار آذربايجان شرقي گفت: در شرايط موجود خيابان‌هاي تبريز در حال تبديل شدن به پاركينگ‌هاي بزرگ هستند و از اين رو اصلاح معابر براي خروج از اين وضعيت ضروري است.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: در شرايط موجود خيابان‌هاي تبريز در حال تبديل شدن به پاركينگ‌هاي بزرگ هستند و از اين رو اصلاح معابر براي خروج از اين وضعيت ضروري است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضابيگي در آيين افتتاح پاركينگ طبقاتي گلستان در تبريز، از آموزش، مهارت و اصلاح هندسي معابر به عنوان مؤلفه‌هاي تاثيرگذار در ترافيك ياد كرد و افزود: آموزش و آشنايي با قوانين راهنمايي نقش موثري در كاهش بار ترافيكي شهرها دارد و بايد در اين زمينه كارهاي بيشتري صورت گيرد.
وي همچنين با تاكيد بر ضرورت اصلاح هندسي معابر و گذرگاه‌ها خاطرنشان كرد: در شرايط موجود خيابان‌ها در حال تبديل به پاركينگ‌هاي بزرگ هستند و از اين رو اصلاح معابر براي خروج از اين وضعيت ضروري است.
بيگي اقدامات انجام گرفته براي ارتقاي سيستم حمل و نقل عمومي در شهر تبريز را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين اقدامات در كنار احداث پاركينگ‌هاي متعدد مزيت ويژه‌اي را از لحاظ ترافيكي براي تبريز فراهم كرده است.
وي با قدرداني از شهرداري تبريز به خاطر اهتمام در امور ترافيكي اين شهر اظهار داشت: مجوزهايي كه در جلسات كارشناسي به شهرداري داده مي‌شود جزو حقوق مردم است و تعهدات شهرداري در اين راستا بايد نمود عيني داشته باشد.
عليرضا نوين شهردار تبريز نيز در اين مراسم با اشاره به اهميت احداث پاركينگ در نقاط مختلف شهر براي رفع معضلات ترافيكي گفت: متاسفانه در سالهاي اخير،توسعه خيابان‌ها متناسب با افزايش توليد خودروها نبوده و اين امر باعث افزايش ترافيك در شهرها مخصوصا كلانشهرها شده است.
وي همچنين با تأكيد بر لزوم ايجاد و توسعه پاركينگ‌هاي عمومي شهر تبريز به منظور پاسخگويي به نياز شهروندان و نيز كاهش ترافيك شهري افزود: براي حل مشكل ترافيك و نيز كمبود پاركينگ‌هاي عمومي، شهرداري تبريز طي سال‌هاي گذشته برنامه‌ريزي كلاني در راستاي احداث و ايجاد فضاهاي جديد پاركينگي انجام داده و در اين راستا با احداث چندين پاركينگ طبقاتي در نقاط مختلف شهر تا حد قابل توجهي به نيازهاي شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافيك پاسخ داده است.
نوين در بخش ديگري از سخنان خود با اعلام اين كه چهار سال قبل كل ظرفيت پاركينگ‌هاي عمومي سطح شهر 5 هزار دستگاه خودرو بود افزود: طي چهار سال گذشته و در سايه تلاش‌هاي شوراي اسلامي شهر و شهرداري تبريز ظرفيت پاركينگ‌هاي عمومي شهر از 5هزار دستگاه خودرو به 19هزار دستگاه خودرو افزايش يافته است.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به فعاليت هاي شهرداري در عرصه هاي مختلف بخصوص در حمل و نقل عمومي تاكيد كرد: خوشبختانه شهرداري تبريز براي اجراي پروژه مترو ميلياردها تومان هزينه كرده و اميدواريم بتوانيم در تا پايان سال 1391 با ورود واگن‌هاي خريداري شده شاهد بهره برداري از خط نخست اين پروژه از ميدان ائل گلي تا كوي لاله تبريز باشيم.
شهردار تبريز همچنين در اين مراسم از بهره برداري از 2 پاركينگ مكانيزه و روباتيك تا پايان سال در شهر تبريز خبرداد و گفت:شهرداري تبريز آماده همكاري با سرمايه گذاران بخش خصوصي در ايجاد و توسعه پاركينگ ها در شهر تبريز است.
نوين در پايان سخنان خود از سياست هاي تشويقي شهرداري براي احداث پاركينگ هاي مكانيزه، روباتيك و طبقاتي براي توسعه و احداث پاركينگ خبر داد.
پاركينگ طبقاتي گلستان با مشاركت بخش خصوصي به بهره‌برداري رسيده و گنجايش يك هزار دستگاه اتومبيل را دارد.


نوشته شده در   دوشنبه 16 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode