ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 خرداد 1390     |     کد : 20505

مدير باشگاه گسترش فولاد تبريز: امسال ليگ برتري مي‌شويم

مدير باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت: در اوايل فصل گذشته اشتباهاتي داشتيم كه اميدواريم امسال با استفاده از تجربيات گذشته بتوانيم با اقتدار به ليگ برتر صعود كنيم.

 مدير باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت: در اوايل فصل گذشته اشتباهاتي داشتيم كه اميدواريم امسال با استفاده از تجربيات گذشته بتوانيم با اقتدار به ليگ برتر صعود كنيم.

غلامرضا سمندر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: سال گذشته در هيئت مديره اين باشگاه براي سپردن هدايت تيم گسترش فولاد به نادر دست‌نشان توافق شده بود اما بنا به دلايلي امكان حضور وي ميسر نشد و فيروز كريمي هدايت تيم گسترش فولاد در فصل گذشته را بر عهده گرفت.
وي افزود: امسال نادر دست نشان برنامه خود را به باشگاه ارائه داده بود و كه همخواني برنامه‌هاي وي با سياست‌هاي كلان اين باشگاه سبب شد تا موضوع مربيگري وي در تيم گسترش فولاد تبريز در هيئت مديره باشگاه مطرح و به تصويب رسد.
سمندر ضمن تاييد حفظ استخوان‌بندي تيم گسترش فولاد تبريز تصريح كرد: باشگاه اصرار به حفظ نفراتي دارد كه سال گذشته عملكرد مثبتي داشتند، به اين علت استخوان‌بندي تيم در فصل گذشته حفظ شده و دست نشان پنج يا شش بازيكن جهت تقويت تيم به باشگاه معرفي ميكند تا مقدمات مذاكره و جذب بازيكنان فوق آغاز شود.
وي در ادامه سخنان خود از جدايي بازيكنان قرضي اين تيم خبر داد و گفت: چهار بازيكن به نام‌هاي عرفان الروم، رسول خطيبي و مولايي از تراكتورسازي و محسن ميرابي از راه آهن تهران كه به صورت قرضي به گسترش فولاد پيوسته بودند با اين باشگاه تسويه حساب كرده و از اين تيم جدا شده‌اند.
مدير باشگاه گسترش فولاد تبريز خاطرنشان كرد: در اوايل فصل گذشته اشتباهاتي داشتيم كه اميدواريم امسال با استفاده از تجربيات گذشته بتوانيم با اقتدار به ليگ برتر صعود كنيم.
وي در همين مورد يادآوري كرد: تيم گسترش فولاد تبريز در نيم فصل دوم سال گذشته بين تمام تيم‌هاي دو گروه بيشترين امتياز را كسب كرد اما تنها تفاضل گل كم‌تر مانع از صعود اين تيم به ليگ برتر شد.
سمندر همچنين در مورد جدايي لوكا بوناچيچ از تيم گسترش فولاد تبريز نيز گفت لوكا يك روز قبل از مسابقه اين تيم با ابومسلم اعلام كرد اگر تيمش به ليگ برتر صعود كند در تبريز خواهد ماند در غير اين صورت از گسترش فولاد جدا ميشود.
وي از ادامه دادخواهي اين باشگاه نسبت به دو امتياز بازي مقابل نساجي قائم شهر خبر داد و افزود: اين پرونده در فيفا در جريان و پيگيري است.
تيم گسترش فولاد تبريز فصل گذشته ليگ دسته يك ايران تنها با تفاضل گل ضعيف‌تر نسبت به مس سرچشمه كرمان و آلومينيوم هرمزگان از صعود به ليگ برتر بازماند.


نوشته شده در   جمعه 13 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode