ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 25 مهر 1403
چهارشنبه 25 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1403     |     کد : 204654

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

جشن مهر سینمای ایران در تبریز برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین جشن مهر سینمای ایران در هجدهم مهرماه جاری در تبریز خبر داد.

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سومین جشن مهر سینمای ایران در هجدهم مهرماه جاری در تبریز خبر داد.

علی محرمی گفت: این آیین روز چهارشنبه هجدهم مهرماه جاری ساعت ۱۶ در سینما ناجی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن مهر سینمای ایران به دلیل شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله لغو شده بود و این هفته با حضور اهالی سینما برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل تصریح کرد: برگزاری هفته فیلم و عکس با برنامه‌های متنوعی چون برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی با موضوع «بهترین تایم برای عکاسی» با حضور کمال شبخیز ، برگزاری کارگاه تخصصی فیلم با موضوع «زاویه نگاه در سینما» با حضور حسن نجفی و برگزاری کارگاه تخصصی فیلم با موضوع «خیال در سینما» با حضور بهمن حاج ابولو ( ارک) همراه است .

وی همچنین از برگزاری ‌نمایشگاه صد عکس صد عکاس با حضور بزرگان عرصه‌ی عکس استان در نگارخانه استاد فاسونکی و نگارخانه استاد نخجوانی از ۱۶ الی ۱۹ مهرماه جاری خبر داد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل گفت: ویژه برنامه «مهر سینمای ایران» با هدف احیای سینمای استانها برگزار می‌شود و در این ویژه‌برنامه تلاش می‌شود در سایه امیدآفرینی و بسترسازی برای هنرمندان شهرستانی،راه را برای کشف و شناسایی استعدادهای تازه و میدان دادن به آنها هموار کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جشن مهر سینمای ایران روز چهارشنبه هجدهم مهر ماه در سالن سینما ناجی مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 16 مهر 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode