ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 15 مهر 1403
يکشنبه 15 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 مهر 1403     |     کد : 204641

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی معرفی شد

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسمی که بعد از ظهر امروز با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مصلای بزرگ تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین و سرپرست سابق استانداری تجلیل و قدردانی شد.

 استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسمی که بعد از ظهر امروز با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مصلای بزرگ تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین و سرپرست سابق استانداری تجلیل و قدردانی شد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسمی که بعد از ظهر امروز _ شنبه 14 مهر _ با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مصلای بزرگ تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین و سرپرست سابق استانداری تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان اجرایی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی استان نیز در آن حضور داشتند، دکتر اسکندر مومنی، وزیر کشور، بهرام سرمست را به عنوان هفدهمین استاندار آذربایجان شرقی معرفی کرد.

وزیر کشور در این مراسم حکم انتصاب سرمست به سمت استانداری آذربایجان شرقی را به وی اعطا کرد.

وزیر کشور در این حکم بر توجه ویژه به اسناد بالادستی و سیاست‌های دولت چهاردهم برای حل مشکلات و جلب رضایت مردم شریف استان، تلاش برای تحقق پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت‌ها، کمک به رونق تولید و بهبود محیط کسب‌وکار با حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع، بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین برای رشد و بالندگی اقتصاد استان، اهتمام ویژه به وفاق و ارتقای وحدت و همبستگی و امنیت پایدار با استفاده از توانمندی کارشناسان و نخبگان و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی تاکید کرده است.

وزیر کشور همچنین با اهدای لوح سپاس از خانواده استاندار فقید آذربایجان شرقی، شهید دکتر مالک رحمتی تجلیل کرد.

در این مراسم همچنین از تلاش‌های چهار ماهه تراب محمدی در کسوت سرپرست استانداری آذربایجان شرقی قدردانی شد.


نوشته شده در   شنبه 14 مهر 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode