ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 13 مهر 1403
جمعه 13 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 مهر 1403     |     کد : 204628

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی:

محور مقاومت قائم به فرد نیست

حجت‌الاسلام مشهوری با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر است، گفت: باید توجه داشت که محور مقاومت قائم به فرد نیست.

 حجت‌الاسلام مشهوری با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر است، گفت: باید توجه داشت که محور مقاومت قائم به فرد نیست.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوای شمالغرب ارتش، حجت‌الاسلام رسول مشهوری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، ۱۰ مهرماه، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش مستقر در تبریز، با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر است، گفت: باید توجه داشت که محور مقاومت قائم به فرد نیست. مسیری که شهید سیدحسن نصرالله در سه دهه برای آن تلاش کرد با قدرت تمام ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیسم با به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان و مردم غیرنظامی و بی‌دفاع لبنان بار دیگر خوی درندگی و وحشیگری خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

مشهوری یادآور شد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن نمی‌توانند با به شهادت رساندن رهبران جبهه مقاومت موجب تضعیف رزمندگان اسلام در برابر تجاوزات ارتش اسرائیل شوند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده و خونخوار جمهوری اسلامی لحظه‌ای دست از دشمنی و عناد خود برنداشته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب بهره می‌گیرند، بر بیداری و بصیرت مردم در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان تأکید کرد.

وی مقاومت را ایده و تفکر دانست که هیچ تسلیحات و تجهیزاتی قادر به از بین بردن آن نیست، گفت: شهید سیدحسن نصرالله یکی از تأثیرگذارترین رهبران جبهه مقاومت بود که هرچند شهادت وی برای محور مقاومت غم سنگینی است اما دلاورمردان محور مقاومت نشان داده‌اند این اقدامات و ترورها خللی در محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد و رزمندگان دلاور این جبهه مصمم تر از همیشه در راه آزادی قدس قدم برخواهند داشت.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 12 مهر 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode