ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 خرداد 1390     |     کد : 20417

تسريع در احداث ترمينال جديد فرودگاه تبريز

معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي بر تسريع اجراي پروژه ترمينال 14 هزار متر مربعي فرودگاه بين‌المللي تبريز تاكيد كرد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي بر تسريع اجراي پروژه ترمينال 14 هزار متر مربعي فرودگاه بين‌المللي تبريز تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذربايجان‌شرقي، فرخ مسجدي در حاشيه بازديد از فرودگاه بين‌المللي تبريز كه رئيس سازمان بازرگاني، مديركل گمرك و مديركل فرودگاه‌هاي استان نيز حضور داشتند، بر تامين اعتبار اين طرح از محل اعتبارات استاني و ملي براي تسريع در اجراي آن تاكيد كرد.
وي، با قدرداني از مديركل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي به علت تسريع در آغاز عمليات اجرايي اين طرح، بر ارائه خدمات بهينه به مسافران پروازهاي خارجي و تسريع و تسهيل در انجام امور از جمله بازرسي گمركي و بار مسافر و گذرنامه تاكيد كرد.
در اين بازديد همچنين با پيشنهاد مديركل فرودگاه‌هاي استان مبني بر خريد و راه‌اندازي يك دستگاه ايكس‌ري براي بازرسي گمركي در قسمت گمرك فرودگاه تبريز از سوي معاون برنامه‌ريزي استاندار موافقت شد.
معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي در ادامه از انبار گمرك و دستگاه‌هاي مربوطه مستقر در فرودگاه تبريز بازديد كرد.
ترمينال 14 هزار متر مربعي فرودگاه بين‌المللي تبريز كه اسفند سال گذشته با حضور سرپرست وزارت راه و ترابري كلنگ‌زني شد، در دو طبقه همكف و اول و با برخورداري از كريدور دروازه‌هاي خروجي و زيرزمين ساخته مي‌شود.
براي اين طرح كه از مصوبات سفر هيئت دولت به استان است، 13 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده و قابليت وصل ايربريچ را داراست.
با توجه به قابليت‌هاي بالاي آذربايجان شرقي در زمينه حمل و نقل هوايي احداث اين ترمينال مي‌تواند در افزايش ضريب ايمني و كيفيت سطح خدمات فرودگاهي موثر واقع شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 11 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode