ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1387     |     کد : 2037

امام جمعه تبريز:حضور رهبر انقلاب در كنفرانس فلسطين نشانه اهميت اين منطقه است

آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر، با اشاره به برگزاري موفقيت‌آميز چهارمين كنفرانس بين‌المللي حمايت از فلسطين در تهران افزود: حضور رهبر انقلاب و شخصيت‌هاي برجسته جهاني نشانگر اهميت مسئله فلسطين است كه موجب شد تا جمهوري اسلامي ايران كانون توجه به مركز حمايت از مردم مظلوم فلسطين قرار گيرد.
وي با بيان اينكه نكات مهمي از فرمايشات مقام معظم رهبري در تشريح اينكه اكنون وضع رژيم صهيونيستي از هميشه تاريخ سياه خود در افكار عمومي جهان بدتر است، خاطر نشان كرد: سخنراني روشنگرانه و حكيمانه رهبر انقلاب سبب شد كه دنيا بيشتر متوجه موضوع فلسطين شود و براي نسل جوان ابعاد گسترده‌اي از جنايات رژيم صهيونيستي مشخص شود.
وي از رسانه ملي خواست تا سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب را بيش از پيش براي مردم تبيين و روشن سازد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين با تبريك هزار و يكصد و هفتادمين سال امامت و حكومت جهاني منجي عالم بشريت اظهار داشت: ما رعيت او به شمار مي‌آييم و بايد به مولا و ارباب خود بيشتر معرفت داشته باشيم.
وي در ادامه تاكيد كرد: بايد همگي سعي كنيم انتظارات حجت پروردگار را برآورد سازيم و جزو منتظران واقعي آن حضرت به شمار آييم.
مجتهد شبستري در ادامه با اشاره به اهميت حفاظت از منابع طبيعي و جنگل‌ها، درختكاري را يكي از زيباترين و پرثمرترين نعمت‌هاي الهي بيان كرد و افزود: تلطيف هوا يك مسئله حياتي است و براي همه ما محسوس است كه زندگي ماشيني موجب به وجود آمدن معضلات زيست محيطي شده است و دست‌اندركاران امر بايد با برنامه‌ريزي مناسب در افزايش فضاي سبز و درختكاري بيشتر از آلودگي هوا بكاهند.
خطيب جمعه تبريز خاطر نشان كرد: در آغاز هفته وحدت بايد عملاً وحدت مسلمين بين اقشار مختلف جامعه را به بروز و ظهور رسانده و در هفته احسان نبوي و سال نوآوري و در روز جشن نيكوكاري با كمك خود موجبات خوشحالي و خرسندي كودكان و خانواده‌هاي نيازمند را فراهم آوريم.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: بايد با شركت در مراسم نيكوكاري فرهنگ نوعدوستي و كمك به يكديگر را كه ريشه در فرهنگ غني اسلام دارد در جامعه حفظ كرده و بيش از پيش آن را تقويت كنيم.


نوشته شده در   جمعه 16 اسفند 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode