ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 خرداد 1390     |     کد : 20265

دونده تبريزي قهرمان آسيا شد

سجاد هاشمي دونده آذربايجان شرقي و ملي پوش دووميداني كشور در رقابت‌هاي دو 400 متر مسابقات جايزه بزرگ آسيا به مدال طلا دست يافت.

 سجاد هاشمي دونده آذربايجان شرقي و ملي پوش دووميداني كشور در رقابت‌هاي دو 400 متر مسابقات جايزه بزرگ آسيا به مدال طلا دست يافت.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، دومين مرحله مسابقات دووميداني جايزه بزرگ آسيا در شهر كان چان چين پيگيري شد و سجاد هاشمي مسافت 400 متر را در زمان حدودي و دستي 46 ثانيه و 76 صدم دويد و قبل از دوندگان كشورهاي سريلانكا و هند به مقام نخست رسيد.
هاشمي كه در دور نخست مسابقات در شهر ژياژينگ به مقام سومي دست يافته بود، پس از گفتگوي كادر فني مبني بر تغيير استراتژي خود در مسابقه و نحوه آغاز رقابت، موفق شد مدال طلاي اين ماده را از آن خود كند.
كسب مدال دوي 400 متر اين رقابت‌ها توسط يك دونده ايراني براي نخستين بار در تاريخ مسابقات جايزه بزرگ آسياست.
رضا بوعذار ديگر نماينده كشورمان به دليل رقابت فشرده ميان ورزشكاران حاضر در خط‌هاي مختلف اين مسابقه در جايگاه پنجم ايستاد.
مسابقات دووميداني جايزه بزرگ آسيا در سه مرحله در سه شهر كشور چين برگزار مي‌شود.

* تداوم اين موفقيت‌ها چشم‌انداز روشني را براي ورزش استان ترسيم مي‌كند
به مناسبت قهرماني دونده تبريزي در مسابقات دووميداني جايزه بزرگ آسيا مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي با صدور پيامي اين موفقيت را به سجاد هاشمي و جامعه ورزشي كشور و استان تبريك گفت.
سيدمحمد شروين‌اسبقيان در اين پيام با بيان اينكه تداوم اين موفقيت‌ها چشم‌انداز روشني را براي ورزش آذربايجان شرقي ترسيم مي‌كند، تصريح كرد: قهرماني سجاد هاشمي پس از خلق حماسه در رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا و حضور در بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو با كسب مدال طلا در مسابقات جايزه بزرگ چين حماسه‌اي بزرگ را رقم زد و اين مدال مهر تاييدي است بر توانمندي‌هاي جوانان ورزشكار ايران اسلامي و آذربايجان شرقي كه رشد و شكوفايي خود را همپاي ساير عرصه‌ها در ورزش نيز به منصه ظهور مي‌رسانند.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي در ادامه پيام آورده است: بدون شك تداوم اين موفقيت‌ها نشان از رشد و بالندگي ورزش منطقه در همه عرصه‌هاي همگاني و قهرماني دارد و قهرماني جوانان آذربايجان‌شرقي موتور محركي براي ورزش استان باشد تا با الگو گرفتن از اين قهرماني‌ها همچنان در مسير رشد و شكوفايي گام بردارند.
شروين‌اسبقيان در پايان پيام خود آورده است: ورزش ايران و آذربايجان شرقي راه پر افتخار خود را پيدا كرده است و تداوم اين موفقيت‌ها چشم‌انداز روشني را براي كاروان ورزش كشورمان در المپيك 2012 نشان مي‌دهد تا با برنامه‌ريزي و تلاش و تعصب مربيان و ورزشكاران خوب و مستعد كشورمان و استان در ميادين آينده ورزش و به خصوص المپيك 2012 باز هم شاهد تداوم اين پيروزي‌ها و موفقيت‌هاي غرورانگيز باشيم.


نوشته شده در   يکشنبه 8 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode