ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 مهر 1402     |     کد : 201891

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

مدارس، محل تربیت و پرورش دانشمندان آینده کشور است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آینده کشور در دستان دانش‌آموزان امروز است و مدارس، محل تربیت و پرورش دانشمندان آینده کشور است.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آینده کشور در دستان دانش‌آموزان امروز است و مدارس، محل تربیت و پرورش دانشمندان آینده کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم شنبه، یکم مهرماه در مراسم بازگشایی مدارس در مدرسه خدیجه کبری (س) تبریز، با بیان این‌که دانش‌آموزان می‌توانند در دوران جوانی و نوجوانی پله‌های ترقی را طی کنند، ادامه داد: مدرسه اگر غمزده و افسرده باشد، دانش‌آموزان به جای طراوت، حسادت و کینه‌توزی را یاد می‌گیرند.

وی افزود: نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در زمینه‌های اخلاقی و معنوی خواهد بود و اگر مورد غفلت قرار بگیرد، دانش‌آموز به شایستگی‌های لازم دست نخواهد یافت.

وی تاکید کرد: ایجاد امید به زندگی، موفقیت، کنجکاوی برانگیزنده، تحقق استعدادها و مقتضیات دانش‌آموزان است.

احمد محمود زاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت نیز در این مراسم، برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت متناسب با سند تحول بنیادین را یادآور شد و افزود: کلاس درس محیطی مناسب برای تحول و تحقق برنامه‌ها و مسائل آموزشی و تربیتی مدارس است.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح و بازنگری شاخص‌های ارزیابی در حوزه‌های عمومی و اختصاصی، گفت: معلمان محور اصلی شکوفایی و ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس هستند. بنابراین باید با شناخت عوامل موثر بتوانیم شرایط پیشرفت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس را فراهم آوریم.

مسعود سعادتی، سرپرست آموزش و پرورش استان نیز با بیان این‌که امسال بیش از ۷۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس حاضر شده‌اند، گفت: نزدیک به ۷۰۰۰ مدرسه در استان برای حضور دانش آموزان آماده شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 2 مهر 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode