ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1402     |     کد : 201609

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۶ مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد.

متن پیام عابدین خرّم به شرح زیر است:

"جهاددانشگاهی از رویش‌های اصیل و مولود انقلاب اسلامی و از سرمایه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول ۴۳ سال از حیات خود  نقش تأثیرگذاری را در جهت پیشرفت و سربلندی کشور اسلامیمان ایفا کرده است.
این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از نیروهای جبهه حق علیه باطل تلاش کرده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اینک نیز در جبهه های متعدد در حال انجام رسالت خود در حوزه های فرهنگی، علمی و فناوری، پژوهشی، پزشکی و آموزشی است که این موفقیت ها در سایه کار جهادی و روحیه انقلابی و حضور نیروهای مومن، متعهد و متخصص به دست آمده است.

جهاددانشگاهی با حداقل هزینه‌ها و امکانات و با وجود تمام موانع با روحیه جهادی و انقلابی توانسته است در عرصه‌های مختلف اقدامات مؤثری را به انجام رساند و شعار "ما می‌توانیم" را زنده نگه دارد.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر جهاددانشگاهی از جمله شهدای کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز و دانشمندانی که از جمع جهادگران به ملکوت اعلی پیوسته اند از جمله مرحوم کاظمی آشتیانی، فرا رسیدن ۱۶ مرداد، چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار "جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت، باایمان، امید و اعتماد به جوانان" را به خانواده بزرگ جهادگران دانشگاهی تبریک گفته و امیدوارم شاهد پیشرفت های روز افزون این نهاد انقلابی و دانشگاهی باشیم."


نوشته شده در   سه شنبه 17 مرداد 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode