ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1390     |     کد : 20043

سپاه با قدرت حافظ آرمان‌هاي نظام است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه با تمام وجود از آرمان‌هاي نظام محافظت مي‌كند.

 فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه با تمام وجود از آرمان‌هاي نظام محافظت مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي اكبر پورجمشيديان بعد از ظهر امروز در يادواره سرداران و 80 شهيد نيروي انساني لشكر عاشورا با گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس از تمام وجود و هستي خود گذشتند كه سرافرازي امروز ما مديون خون شهداست.
وي با بيان اين نكته كه در دوران دفاع مقدس هركسي با هر تواني كه داشت نقش‌آفريني كرد، افزود: از پيرزن روستايي در دورافتاده‌ترين نقطه كشور كه دلش براي رزمندگان مي‌تپيد تا رزمنده‌اي كه در جبهه با سلاح مي‌جنگيد همه و همه از آرمان‌هاي انقلاب دفاع كردند و همين نكته مهم بود كه امروز كشور ما عزت‌مندترين كشور جهان است.
پورجمشيديان در ادامه سخنان خود به نقش شهداي نيروي انساني در زمان دوران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: شهداي نيروي انساني در شرايط خاص و موقعيت‌هاي حساس با ارائه آمار و ارقام، تشخيص رزمندگان براي صحنه‌هاي مختلف، شناسايي و تحويل شهدا به خانواده‌هاي آنها سهم بزرگي از دفاع مقدس را بر عهده داشتند.
وي با تاكيد به قدرداني، حفظ خون شهدا و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، تصريح كرد: بايد با تمام وجود از آرمان‌هاي امام راحل، خون شهدا و اطاعت از ولي فقيه همچنين گسترش فرهنگ شهادت و ولايتمداري دفاع كرده و كوچكترين كوتاهي را نداشته باشيم كه اگر اينگونه بود شهدا از ما نخواهند گذشت و دشمنان هم در صدد چنين موقعيتي هستند.
فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: شهيد متعلق به گذشته نيست، آينده‌ساز است.
مسئول معاونت نيروي انساني سپاه در ادامه به فرق شهداي اسلام با ديگر كشته شدگان در جنگ‌هاي ساير كشورها اشاره كرد و افزود: جنگ در اسلام، مبارزه با كفر و في‌سبيل الله است يعني زير پرچم ولايت است و همين است كه ارزشمند و متعالي خواهد بود.
حسين ظريف‌منش با بيان اينكه نقش شهدا در زمان‌هاي مختلف و آينده‌سازي جامعه زودن غفلت و پالايش ذهن‌هاي ناخالص است، عنوان كرد: شهدا هشدار دهنده هستند و امروز اگر در وصاياي آنها دقت كنيم به خوبي مي‌بينيم كه شهدا هوشياري و بصيرت را بر ما گوشزد و يادآوري مي‌كنند.
وي در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: امروز علاوه بر بحث تكريم شهدا بايد به راه و پيام آنها توجه كنيم كه مهم‌ترين پيام همه شهدا ولايت و فداكاري بود كه امروز بايد اين نكات مهم را درك و به نسل‌هاي بعد از خود انتقال دهيم.


نوشته شده در   سه شنبه 3 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode