ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 اسفند 1401     |     کد : 200416

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: عزت، افتخار و غرور ملّیِ امروزِ ما به برکت خون شهدای والامقام، رشادت جانبازان گرانقدر و آزادگان قهرمان است.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: عزت، افتخار و غرور ملّیِ امروزِ ما به برکت خون شهدای والامقام، رشادت جانبازان گرانقدر و آزادگان قهرمان است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، شنبه ششم اسفندماه، در مراسم بزرگداشت روز جانباز، با تبریک اعیاد شعبانیّه به ویژه سالروز ولادت های خجسته حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، آدابِ دینیِ سفارش شده برای انجام در این ماه پرفضیلت را برشمرد و گفت: ذکر استغفار و صلوات، روزه گرفتن و همچنین شب زنده داری از بهترین اعمالی است که می توان در ماه شعبان انجام داد.

وی خطاب به جانبازان سرافرازِ حاضر در مراسم اظهار کرد: فرا رسیدن روز جانباز را خدمت شما تبریک می گویم و امیدوارم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتواند قدردان تلاش های شما و سایر ایثارگران عزیز باشد.

وی ادامه داد: عزت، افتخار و غرور ملّیِ امروزِ ما به برکت خون شهدای والامقام، رشادت جانبازان گرانقدر و آزادگان قهرمان است.

آل هاشم، با اذعان به وجود مشکلات داخلی و در عین حال هجمه‌های گسترده دشمنان علیه کشورمان افزود: در این شرایط، پایداریِ عزت و افتخار ایران و ایرانی، در گرو گام برداشتن در مسیری است که انتخاب کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ادامه داد: رمز موفقیت در طی طریقِ مورد اشاره با تقویت ارتباط با خداوند متعال، تداوم راه حضرت امام خمینی(ره)، عمل به سفارش‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، پافشاری روی اصول و ارزش های اسلامی و ایجاد وحدت و صمیمّت بین آحاد مردم امکانپذیر است.

وی افزود: وظیفه دیگر ما در شرایط امروز جامعه، دشمن شناسی، بصیرت، آگاهی، شناخت و معرفت است و دلیل تاکیدهای مکرّر رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد تبیین، دقیقاً همین مساله است.


نوشته شده در   يکشنبه 7 اسفند 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode