ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 خرداد 1390     |     کد : 19988

دستگيري اعضاي باند اختلاس ميليوني

6 نفر از کارمندان و افراد دلالی که با تشکیل باندی از طریق در یافت و صدور وام ازدواج به اختلاس میلیونی پرداخته بودند با تلاش ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

 
جام جم آنلاين: 6 نفر از کارمندان و افراد دلالی که با تشکیل باندی از طریق در یافت و صدور وام ازدواج به اختلاس میلیونی پرداخته بودند با تلاش ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مهر، سرهنگ جمال نیکجو فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح این خبر گفت: در پی در یافت گزارش هایی مبنی بر اختلاس مبالغ هنگفتی وجه نقد از سوی کارکنان یکی از بانکهای این شهرستان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی و تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی پرده از یک اختلاس میلیونی از سوی کارکنان این بانک باهمدستی تعدادی دلال برداشته و با تعقیب و مراقبت و انجام گشت زنی های نامحسوس در اطراف بانک موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شده و در بازرسی از منزل آنها مقادیر زیادی اسناد بانکی را کشف و ضبط کردند .

سرهنگ نیکجو اضافه كرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که 3 نفر از کارکنان این بانک با همدستی 3 دلال و سازنده مهرهای جعلی با تشکیل باندی در پوشش صدور وام ازدواج اقدام به تشکیل پرونده جهت دریافت وام برای 25 نفر از افراد کرده و با این روش تاکنون مبالغ کلانی را اختلاس کرده اند .

وی در خصوص شگرد این متهمان اظهار داشت : هنگامی که زوج های متقاضی وام ازدواج به بانک مراجعه و درخواست وام ازدواج می کردند با پاسخ منفی بانک مواجه و در این هنگام دلالان با مراجعه به این اشخاص و دریافت مدارک آنها اقدام به تشکیل پرونده و دریافت وام به نام این افراد کرده و پس از واریز وام به حساب این افراد حسابشان را خالی می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه به شهروندان هشدار داد : مراقب دلالان اطراف بانکها باشند و به سادگی مدارک و اطلاعات شخصی خود را در اختیار این افراد قرار ندهند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 در میان بگذارند تا مورد سوء استفاده اینگونه افراد سودجو واقع نشوند.

گفتنی است؛ متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


نوشته شده در   دوشنبه 2 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode