ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 خرداد 1390     |     کد : 19901

بازسازي خانه امير كبير به اتمام مي‌رسد

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: بازسازي خانه امير كبير در تبريز امسال به اتمام ميرسد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: بازسازي خانه امير كبير در تبريز امسال به اتمام ميرسد.

تراب محمدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز با تاكيد بر استفاده از ظرفيت‌هاي گردشگري در ترويج فرهنگ غني اسلامي و ملي تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه ميزان گردشگران خارجي به كشور 37 درصد افزايش يافته، اظهار داشت: تعداد گردشگران خارجي به بيش از 3 ميليون نفر رسيده كه در راستاي رسيدن به افق 20 ميليون گردشگر خارجي زمينه خوبي وجود دارد.
محمدي از فراهم كردن زيرساخت‌هاي لازم براي جذب گردشگر خارجي به استان خبر داد و گفت: احداث هتل‌هاي جديد و سيتي سنتر علاوه بر ايجاد شغل جديد زير‌ساخت‌هاي لازم براي جذب گردشگران را نيز فراهم ميكند.
وي از مرمت 100 اثر تاريخي در استان در مدت يك سال خبر داد و گفت: مرمت خانه امير كبير يكي از مهم‌ترين اقداماتي است كه از سال‌هاي گذشته آغاز شده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: بازسازي خانه امير كبير امسال به اتمام رسيده و به عنوان يك محل براي ترويج هنرهاي دستي و صنايع دستي مورد استفاده قرارمي‌گيرد.
محمدي با تاكيد بر استفاده از ظرفيت‌هاي گردشگري در ترويج فرهنگ غني اسلامي و ملي اظهار داشت: اكثر گردشگران خارجي كه از استان بازديد كرده‌اند ديدگاه آنان نسبت به اسلام و ايران تغيير يافته است.
وي همچنين از توسعه روستاي تاريخي كنداون خبر داد و افزود: اين روستا با برنامه‌ريزي صورت گرفته در سال‌هاي آينده متحول شده و چهره بسيار متفاوت و زيبايي خواهد يافت.
محمدي در ادامه با اشاره به افزايش بازديد كننده از موزه‌هاي استان گفت: امسال دو نمايشگاه موزه‌اي در استان برگزارشده و چهار موزه جديد در شهرهاي مختلف استان افتتاح مي‌شود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از برگزاري همايش‌هاي مختلف در حوزه فرهنگي خبر داد و خاطرنشان كرد: همايش بين‌المللي تبريز پايتخت تشيع در كنار همايش‌هاي متعدد ملي و استاني امسال در تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 1 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode