ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 ارديبهشت 1390     |     کد : 19821

جايزه تور دوچرخه‌سواري آذربايجان 10 هزار دلار افزايش يافت

مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي گفت: جايزه نقدي بيست و ششمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان با 10 هزار دلار افزايش به 60 هزار دلار رسيد.

مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي گفت: جايزه نقدي بيست و ششمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان با 10 هزار دلار افزايش به 60 هزار دلار رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيد محمد شروين اسبقيان صبح امروز در مراسم اختتاميه بيست و ششمين تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان از ارتقاي سطح برگزاري تور دوچرخه‌سواري آذربايجان در دوره‌هاي آينده خبرداد.
مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي با اشاره به برگزاري موفق بيست و ششمين تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان گفت: اين مسابقه در شش مرحله و با كمترين مشكل برگزار شد و مسئولان انتظامي و فرمانداران در راستاي تامين امنيت نهايت همكاري را داشتند.
اسبقيان ادامه داد: پس ازبرگزاري بيست و پنجمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سوراي آذربايجان دبيرخانه‌اي در تربيت‌بدني استان آغاز به كار كرد و از تيم‌هاي مطرح جهاني دعوت شد.
وي ادامه داد: بيست و ششمين تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان با حضور 15 كشور و از شهرستان تبريز به مشكين شهر آغاز شد و تيم‌هاي قوي از كشورهاي مختلف در اين تور شركت كردند.
مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي گفت: اين تور در سه استان آذربايجان شرقي، غربي و اردبيل برگزار شد و امسال جايزه تور با 10 هزار دلار افزايش به 60 هزار دلار رسيده است.
اسبقيان ادامه داد: با قول مساعد استاندار آذربايجان شرقي اين جايزه در بيست و هفتمين تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان نزديك به دو برابر افزايش مي‌يابد.
اسبقيان همكاري مسئولان ارشد استان در برگزاري تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان را موجب دلگرمي مسئولان برگزاري تور دانست و گفت: خوشبختانه همكاري بسيار شايسته‌اي را از سوي مديريت ارشد استان، اداره‌هاي كل و نيز نمايندگي وزارت خارجه در استان شاهد بوديم.
مديركل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي افزود: بر اساس اعلام نماينده سازمان جهاني امنيت برگزاري اين مسابقه ورزشي بسيار عالي و كم نظير در سطح بين‌المللي بوده است.
وي اظهار اميداوري كرد تور بيست و هفتم به صورت نيمه حرفه‌اي برگزار شود و در اين راستا جلساتي با حضور نمايندگان سازمان‌هاي جهاني برگزار شده است.


نوشته شده در   جمعه 30 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode