ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 12 تير 1403
سه شنبه 12 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400     |     کد : 196059

رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

مشارکت در انتخابات مصداق تواصی به حق است

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه تواصی به حق باید عملیاتی شود، گفت: مشارکت در انتخابات یکی از مصادیق تواصی به حق است که باید عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه تواصی به حق باید عملیاتی شود، گفت: مشارکت در انتخابات یکی از مصادیق تواصی به حق است که باید عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی مبلغان و تأثیر گذاران فرهنگی استان تهران با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام محمد قمی با بیان حدیثی اظهار داشت: روایت است مؤمنان زمانی که از هم جدا می‌شوند و از هم خداحافظی می‌کنند سوره والعصر می‌خوانند و یکدیگر را به عمل صالح و صبر دعوت می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تواصی به حق باید عملیاتی شود، عنوان کرد: انتخابات یکی از مصادیق و میدان‌هایی است که باید تواصی به حق در آن عملیاتی شود؛ بنابراین این زنجیره تواصی به حق نباید قطع شود و باید به یک حرکت رو به جلو در جامعه تبدیل شود.

در ادامه حجت الاسلام وکیل پور به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: بیانات حضرت آقا به عنوان دیدبان نشان دهنده آن است که مشارکت بالا خواهد بود. بنابراین در سخنرانی‌ها باید مراقب بود که از سم پاشی ها اجتناب شود.

وی به فعالیت‌های مبلغان در محلات تاکید کرد و گفت: هر کسی در محله‌ای که نفوذ و عقبه اجتماعی دارد در همان محل اقدام به فعالیت کند. اگر می‌خواهیم تنور انتخابات گرم شود باید در فضا سازی محیطی حاضر شویم زیرا مردم متأثر از فضا سازی محله‌ها هستند.

حجت الاسلام وکیل پور ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی مختص هیچ کاندیدایی نیست و این نسبت دادن حاج قاسم به یک کاندیدا قطعاً اثرات مخرب‌تری خواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام دانایی گفت: دغدغه حضور شبکه مبلغین در کنار هم و همراهی یکدیگر مدت‌ها است که دغدغه همه مبلغان است و یک خلاءی که وجود دارد مربوط به محتوا می‌شود امروز نیازمند پشتیبانی محتوایی عمیق و دقیق هستیم.

این مبلغ در ادامه بیان داشت: در این ایام پیش رو تا انتخابات استفاده از ظرفیت فردی مبلغین در نقش آفرینی برای مشارکت حداکثری لازم و ضروری است و می‌تواند اتفاق خوبی را در انتخابات ۱۴۰۰ رقم بزند.


نوشته شده در   چهارشنبه 19 خرداد 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode