ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1390     |     کد : 19564

برگزاري جشنواره بين‌المللي عكس نماز و نيايش در تبريز

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، از برگزاري جشنواره بين‌المللي عكس نماز و نيايش در تبريز خبر داد.

 مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، از برگزاري جشنواره بين‌المللي عكس نماز و نيايش در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، علي داننده، هدف از برگزاري اين جشنواره را تلاش براي نشر مفاهيم ارزشي و پرداخت هنري به مسائل ديني و تقويت زمينه ارتباط و تبادل تجربه‌هاي هنري ميان هنرمندان مسلمان عنوان كرد.
وي، معرفي ابعاد گسترده فرهنگي و معنوي نماز و نيايش، شناسايي توانمندي‌هاي هنرمندان عكاس كشورهاي مسلمان دنيا و معرفي آثار شاخص و برتر عكاسي در زمينه نماز و نيايش را از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره دانست.
داننده، موضوعات جشنواره را نماز و نيايش و نقش آن در اتحاد و همبستگي مسلمانان جهان، نماز و ايثار و شهادت، نماز و جوانان، نماز و زنان و نماز و كودكان و آخرين مهلت ارسال آثار را پايان شهريور ماه 1390 و زمان برگزاري جشنواره را آذرماه همين سال اعلام كرد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي با اشاره به اينكه نماز و نيايش هستي مخلوق را به خالق پيوند مي‌زند، گفت: برگزاري اين جشنواره زمينه‌اي را فراهم مي‌آورد تا هنرمندان متعهد دنيا با پرداختن به اين موضوع از ديد هنر به اشاعه و تبيين آن بپردازند.
براساس اين گزارش، هر هنرمند عكاس مي‌تواند حداكثر 10 عكس به صورت تك عكس و هفت عكس به صورت مجموعه را به صورت كاملاً ‌مستند و عاري از هرگونه دستكاري كه جنبه مستند بودن عكس را مخدوش كند به دبيرخانه جشنواره واقع در تبريز، بلوار استاد شهريار، اول سر بالايي وليعصر، مجتمع فرهنگي و سينمايي 22 بهمن تبريز ارسال كند.
آثار ارسالي بايد بر روي سي دي با فرمت ‌ tiff با عرض 30 سانتيمتر و وضوح 300 دي پي آي ارسال شود.
جشنواره بين‌المللي عكس نماز و نيايش توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي با همكاري انجمن هنر عكاسي استان برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 25 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode