ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1390     |     کد : 19501

تجمع بزرگ بيداري اسلامي در فرودگاه تبريز برگزار شد

در محكوميت سركوب قيام مردمي بحرين تجمع بزرگ دانشجويان و طلاب تبريز با عنوان بيداري اسلامي در محل فرودگاه تبريز برگزار شد.

 در محكوميت سركوب قيام مردمي بحرين تجمع بزرگ دانشجويان و طلاب تبريز با عنوان بيداري اسلامي در محل فرودگاه تبريز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تجمع دانشجويان تبريزي در فرودگاه تبريز براي درخواست از مسئولان براي اعزام به بحرين، بعد از ظهر امروز پايان پذيرفت.
در اين تجمع كه از شب گذشته آغاز شده بود، صدها تن از دانشجويان و طلاب دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه اين شهر شركت داشتند.
اين تجمع بزرگ كه با حضور طلاب و دانشجويان خواهر و برادر همراه بود پس از قرائت دعاي كميل آغاز شد و شركت كنندگان شب را در محل محوطه فرودگاه تبريز سپري كردند.
مسئولان و اساتيد حوزه‌هاي علميه نيز با حضور در اين تجمع بزرگ دانشجويان و طلاب از بصيرت و بيداري قشر دانشگاهي و حوزوي تقدير كردند.
حجت‌الاسلام مجتبي نظري، استاد حوزه و دانشگاه تبريز نيز در سخناني كه در ميان طلاب و دانشجويان ايراد كرد به تحليل شرايط كنوني خاورميانه و كشورهاي اسلامي پرداخت.
نظري در بخش پاياني سخنان خود، مقاومت را تنها را چاره پيروزي مسلمانان منطقه دانست و از مردم يمن، بحرين، ليبي، فلسطين، مصر، تونس و ساير كشورها خواست به هيچ وجه از اين سلاح دست برندارند چرا كه آمريكا حتي در مصر هم هنوز به دنبال نفوذ و ايجاد انحراف انقلاب از خواسته‌هاي ابتدايي است.
نظري در سخن پاياني كه با تكبير دانشجويان همراه شد گفت: اگر امروز شرايط براي رفتن به بحرين فراهم شود ما حتي تماس با منزل را جايز نمي‌دانيم و بي فاصله براي مبارزه به بحرين خواهيم رفت.
حجت الاسلام علي حاجي‌زاده، امام جمعه موقت تبريز كه براي تقدير از حركت انقلابي دانشجويان در جمع آنان حاضر شده بود در سخنان خود با اشاره به حديث پيامبر مبني بر اينكه اگر كسي نداي مسلماني را بشنود و پاسخ نگويد، مسلمان نيست، افزود: شما با اين حركت به اين روايت عمل كرديد و وفاداري خودتان را به حرف‌هاي اسلام و رهبري اعلام كرديد.
وي گفت: ان‌شاالله حتماً آن روز خواهد رسيد كه خلفا و نوكران استكبار نابود مي‌شوند اما با اين وجود شما براي خود وظيفه دانستيد كه اين حركت را براي حمايت از مردم منطقه انجام دهيد.
طلاب و دانشجويان حاضر از حوزه‌هاي علميه سفيران هدايت، وليعصر، تبريز و صادقيه اين شهر حضور داشتند و دانشجويان دانشگاه‌هاي مختلف تبريز از جمله آزاد اسلامي، تبريز، پيام نور و هنر اسلامي نيز حضوري پرشور در اين تجمع داشتند.
دانشجويان و طلاب حاضر در اين تجمع در بيانيه‌اي آمادگي خود را براي اطاعت از فرامين رهبري در دفاع از جان و مال مسلمين اعلام داشته و براي اعزام به بحرين اعلام آمادگي كردند.
انتشاز ويژه نامه بيداري اسلامي و بيان ديدگاه‌هاي مختلف دانشجوان و طلاب در موضوع تحولات منطقه و كشتارمردم بحرين از ديگر برنامه‌هاي اين تجمع بود.
اين تجمع دو روزه با حضور بيش از 600 نفر از دانشجويان تبريزي برپا شده بود كه جمعي از اساتيد و فعالان فرهنگي از جمله حجت الاسلام نظري (محقق و استاد حوزه و دانشگاه)، سردار پورجمشيديان (فرمانده سپاه عاشورا)، محمد حسين فرهنگي (نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي)، روح الله رشيدي (مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي)، حجت الاسلام لطيفي (مدير حوزه علميه وليعصر (عج) تبريز) در جمع دانشجويان حضور يافتند.


نوشته شده در   شنبه 24 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode