ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1390     |     کد : 19488

حضور مردم در برنامه‌هاي تلويزيون

معاون رئیس سازمان صدا و سیمادر امور سیما بر ضرورت حضور و نقش آفرینی هر چه بیشتر مردم در برنامه های تلویزیون وایفای نقش روابط عمومی های سیما در این خصوص تاکید کرد.

 
جام جم آنلاين: معاون رئیس سازمان صدا و سیمادر امور سیما بر ضرورت حضور و نقش آفرینی هر چه بیشتر مردم در برنامه های تلویزیون وایفای نقش روابط عمومی های سیما در این خصوص تاکید کرد.
به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومی سیما ، دکتر علی دارابی در دیدار نشست كاري روابط عمومی معاونت و شبکه های سیما با وی ، روابط عمومی را میزان الحراره یک سازمان توصیف کرد وافزود : روابط عمومی های معاونت سیما با هدف رسیدن به ایده آل ها باید متحول شود.

معاون رئیس سازمان در امور سیما از مدیران روابط عمومی خواست با بررسی کارشناسی و توجه به بایسته ها ، منشور روابط عمومی را تدوین کنند.

وی توجه به افق های دور دست ، ایده های نو ، مدون کردن نظام نامه و تحول در اطلاع رسانی را از موارد مورد توجه و لازم این منشور دانست.

دکتردارابی توجه هر چه بیشتر به مخاطب و دیدگاه­ها و نظرات آنها را ضروری دانست وگفت: روابط عمومی ها می توانند با برنامه ریزی و تنظیم نظام پیشنهادها ، ایده ها و طرح ها ، دیدگاه های مخاطبان را به مدیران انتقال دهند و با تحقق این مهم اشکالات را به حداقل برسانند و نقاط قوت را بیش از پیش تقویت کند.

معاون رئیس سازمان صدا و سیما ، داشتن روابط عمومی کارآمد و پویا را از افتخارات مدیران بر شمرد و ابراز امیدواری کرد مدیران موفق روابط عمومی ها با نگاه و روش جدید جایگاه واقعی روابط عمومی را در سازمان و رسانه نشان دهند .

دکتر دارابی ، دفاع از حیثیت و جایگاه شبکه ها ، حفظ و جذب مخاطب جدید ، نوآوری و رنگین تر کردن قاب تلویزیون را از جمله وظایف مدیران روابط عمومی های سیما برشمرد و گفت : اتاق ایده های نو باید در روابط عمومی ها تشکیل شود.

معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما ، علاقه و انگیزه ، مطالعه مستمر ، قدرت نوشتن و تحلیل ، پویایی و کارآمدی را از ویژگی های مدیران موفق روابط عمومی دانست و گفت : مدیران روابط عمومی باید با آسیب شناسی وضع موجود روابط عمومی ها ،برنامه ریزی مناسب و تعامل موثر با مدیران ، وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

دکتر دارابی برضرورت هماهنگی مدیران شبکه ها و برنامه سازان سیما با مدیران روابط عمومی ها ، برای اطلاع رسانی تاکید کرد و از مدیران روابط عمومی ها نیزخواست که فعالیت بی شمار معاونت سیما و شبکه ها را به نحو شایسته در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری انعکاس دهند و نقدهای سازنده مخاطبان را نیز برای نیل به افق های پیش رو به مدیران مربوط ارائه کنند.

پیش ازسخنان معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما ، مدیران روابط عمومی معاونت و شبکه های سیما به طرح دیدگاه ها ، پيشنهادها و نظرهاي خود را بیان کردند.


نوشته شده در   جمعه 23 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode