ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1390     |     کد : 19486

شكست 3 نماينده ايران

مرحله مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه با درخشش مهدی زیدوند و شکست سه نماینده کشورمان پیگیری شد.

 
جام جم آنلاين: مرحله مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه با درخشش مهدی زیدوند و شکست سه نماینده کشورمان پیگیری شد.
به گزارش مهر، در این رقابت‌ها که با شرکت 14 تیم از کشورهای مختلف از جمله ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، قزاقستان، بلغارستان و گرجستان در سالن "یاشاردوغو" شهر آنکارا در حال برگزاری است، مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم در دور نخست "عبدالله دمیرلی" از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر صفر شکست داد.

زیدوند در دور دوم در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر "مصطفی گوزل" از کشور میزبان را مغلوب کرد. او در مرحله یک چهارم نهایی نیز در سه تایم با نتیجه 2 بر 4 "ماگمودوف" از روسیه را پشت سر گذاشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. در این وزن 20 کشتی گیر حضور دارند.

براین اساس در وزن 50 کیلوگرم مهرداد مردانی با یک شکست و حمیدرضا خامسی با یک پیروزی و یک شکست باید منتظر دیدارهای حریفان‌شان در مرحله نیمه نهایی باشند تا در صورت حضور آنها در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز مهرداد بایندور با یک شکست باید منتظر دیدار حریفش در مرحله نیمه نهایی باشد. رقابت‌های نیمه نهایی، شانس مجدد، رده بندی و فینال عصر امروز به وقت آنکارا برگزار می شود.

همچنین عصر امروز مراسم وزن کشی سه وزن دیگر نیز برگزار می شود که بهزاد قاسمی (55 کیلوگرم)، یوسف قادریان و کمال علیزاده (74 کیلوگرم) و یاشار عیسی‌زاده (120 کیلوگرم) روی باسکول می روند تا از صبح فردا شنبه به مصاف حریفان خود بروند.

رقابت‌های اوزان 60 و 84 کیلوگرم نیز یکشنبه برگزار می شود که سامان عبدولی و مجید علیاری نمایندگان کشورمان در این اوزان هستند.

تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی اندونزی در خردادماه و جهانی رومانی در مردادماه آماده می‌کند


نوشته شده در   جمعه 23 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode