ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 11 تير 1403
دوشنبه 11 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 دي 1399     |     کد : 194584

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

ولایتمداری، بصیرت و غیرت مردم تبریز در روز ۸ دی ۸۸ به جهانیان ثابت شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در روز ۸ دی ۸۸ بصیرت، غیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کردند.

ایسنا/آذربایجان شرقی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در روز ۸ دی ۸۸ بصیرت، غیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کردند.

حجت‌الاسلام رسول برگی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با عظمت قیام مردم تبریز در روز هشت دی سال ۱۳۸۸ اظهار کرد: روز هشتم دی ماه سال ۸۸ اولین باری نبود که غیرت و بصیرت مردم تبریز به همه ثابت شد. مردم تبریز از زمان مشروطیت همواره پیشگام و پیش‌قدم بوده و در مواقع بحرانی و حساس به میدان آمده‌ و در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی ادامه داد: مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ در اربعین شهدای قیام ۱۹ دی مردم قم نیز به خیابان‌ها آمدند و لذا از همان روز اول مردم تبریز با غیرت و بصیرتی که از خود نشان دادند، برای همه مردم ایران الگو شدند.

وی به حضور همه اقشار مردم تبریز در قیام‌۸ دی سال ۸۸ نیز اشاره کرد و افزود: در این روز مردم بابصیرت و غیرتمند تبریز به خیابان‌ها آمدند و در مقابل فتنه ایستادند و پرچم های هیئات حسینی تبریز نیز باز شد و هیئت‌ها نیز با ندای یا حسین در کنار مردم تبریز یا حسین گویان به خیابان‌ها آمدند و پیر، جوان، زن و مرد و درواقع همه‌ی مردم تبریز به میدان آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: ولایتمداری، بصیرت، غیرت، عظمت و هوشیاری مردم تبریز دوباره در روز ۸دی ۸۸به جهانیان ثابت شد.

وی ادامه داد: برای بررسی ابعاد عظمت قیام مردم تبریز در روز ۸ دی و همچنین قیام همه مردم ایران در ۹ دی، باید به ابعاد مختلف فتنه آن سال نیز بپردازیم. فتنه سال ۸۸ در یک روز خاص اتفاق نیفتاد. سال‌های زیادی بود که این فتنه ریشه دوانده بود و در سال ۸۸ فتنه‌گران بسیار ناشیانه خود را به مردم نشان دادند.

برگی تاکید کرد: خواص بی‌بصیرتی که مردم از آن‌ها با بصیرت، آگاه و هوشیار بودند. مردم در مقابل فتنه گرانی ایستادند که تنها شامل یک فرد خاص نبود بلکه تفکر و اندیشه‌ای بود که در پشت این تفکر صهیونیست‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و ضد انقلاب‌ و در واقع هر تفکر و اندیشه‌ای که مخالف اسلام و انقلاب بود، قرار داشت.

وی با بیان اینکه می‌توان گفت فتنه سال ۸۸، جنگ احزاب و مصداق بارز «الیوم برز الایمان کله الی الشرک کله» بود، گفت: تمام کفر و نفاق دست در دست هم داده بودند تا در مقابل نظام و ولایت بایستند و این موضوع بسیار مهم است که یک جریان سال‌های سال در بدنه جامعه ریشه بدواند و سعی در ایجاد فتنه کند اما مردم با بصیرت و هوشیاری تمام در مقابل این جریان بایستد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: قیام مردم تبریز در روز ۸ دی برای کل ایران وحدت آفرین بود. چون مردمی که به خیابان‌ها آمده بودند تنها رأی دهندگان به یک نفر خاص بودند بلکه رأی‌دهندگان به هر چهار کاندیدای انتخابات به خیابان‌ها آمده بودند. درواقع همه مردم ایران احساس کردند که انقلاب در خطر است و برای انقلاب به میدان آمدند.

وی اضافه کرد: در این روز در بین رأی‌دهندگان نیز وحدت به وجود آمد و همین مردم نقشه های دشمن را که می‌خواست توسط انسان‌های احمق و با مطرح کردن ادعای تقلب و تشکیل کمیته صیانت از آراء به انقلاب و نظام ضربه بزند، نقش بر آب کرد و مردم تبریز در روز ۸ دی و مردم کل ایران در روز ۹ دی، به همه دنیا نشان دادند که پای نظام، انقلاب و ولایت هستند و حزب، جناح‌ وگروه‌های همگی فرع هستند آنچه که اصل و رکن است، ولایت است.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 8 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode